chokke Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Er litt motsatt. Hvis det er over 7 sesonger blir jeg demotivert! 3-4 sesonger er perfekt. Sant nok. Har større problemer med å bli engasjert i en film enn serie. Endret 12. august 2011 av chokke Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Det å få til ting! I dag har jeg hjulpet en kompis med å fikse en god del elektrisk på bilen hans, og i tillegg fikk jeg just til å fikse lysene på motorsykkelen min Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Da spør jeg like godt; er det (eller kommer det) flere enn en sesong av Game of Thrones? Har la... skaffet sesong 1 og vurderer om jeg i det hele tatt gidder å starte nå. Ser ut som om det kommer S02. Di pinglete kjerring, eg har sett 6 sesongar av Stargate SG-1 i sommar, og lest mykje av GoT (som forresten er kvalitet). Og du lurer på å ikkje ein gong byrje å sjå ein sesong? Eg har ikkje SETT Game of Thrones, men eg kan love deg at når du har sett ferdig sesong 1 kjem du til å trygle om om meir. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Da spør jeg like godt; er det (eller kommer det) flere enn en sesong av Game of Thrones? Har la... skaffet sesong 1 og vurderer om jeg i det hele tatt gidder å starte nå. Ser ut som om det kommer S02. Hvis det ikke blir avbrutt så blir det krazy mange sesonger. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 The Chemical Brothers – Saturate Denne sangen! Gir meg lyst til å drive med noe syk ekstremsport eller banekjøre bil! 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Di pinglete kjerring Hmm, takk I guess. Er bare så forbanna lei av å vente på episoder uke til uke. Så finner de rednecksa ut at de må sende ei jævla reklameforsøplet sportssending på fire timer av en eller annen baseballmatch eller noe og så blir det utsatt ennå mer. Har nesten sluttet helt å følge serier. Tar sesong for sesong i stedet. Så kommer nok til å se første sesong Game of Thrones og så vente til hele sesong 2 er ute. Skal bli vanskelig med The Office da. Må vite hvordan den nye sjefen er. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Lyden av Volvo rekkefemmer. GROWLLLLLL 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Lyden av Volvo rekkefemmer. GROWLLLLLL Bedre med BMW rekkesekser. De synger som sopraner. 2 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Lyden av Volvo rekkefemmer. GROWLLLLLL Bedre med BMW rekkesekser. De synger som sopraner. NOPE. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Tss, dere har tydeligvis ikke hørt rekkefireren i golf 2.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Lyden av Volvo rekkefemmer. GROWLLLLLL Bedre med BMW rekkesekser. De synger som sopraner. NOPE. JOPE! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Bokserturbo til Subaru, audifemmer turbo og seksersnerr til BMW er mine favoritter Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Lyden av Volvo rekkefemmer. GROWLLLLLL Bedre med BMW rekkesekser. De synger som sopraner. NOPE. Ur all wrong: http://www.youtube.com/watch?v=kXzaNeX87Us&feature=related Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Lyden av Volvo rekkefemmer. GROWLLLLLL Bedre med BMW rekkesekser. De synger som sopraner. NOPE. Ur all wrong: Psh! Sveklinglyd! Ekte lyd kommer fra 5-liters V12. http://youtu.be/NNdLnECIXuE Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Næh, 2,3 liter rekkefemmer med rakt rør fra turboen og ut gjennom forskjermen slår alt 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Gavekort: Det der er jo bare kjedelig monotom bass! Femmeren i RSen er sint! Endret 13. august 2011 av Hyperio Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Gavekort: Det der er jo bare kjedelig monotom bass! Femmeren i RSen er sint! Det er fordi lyden er dempet. Om du fjerner dempingen slik som Audien, så får du slik som dette: http://youtu.be/yjTe_Jz64y8 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=NtZKqILyfH8 2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=TrxRobt6W2Q Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Fått meg leilighet og bestilt ny mobil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå