Diskutant Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Da annbefaler jeg Vampire Diaries sesong 1 på tilbud til 99,- Æsj. Edit: "anbefaler" er med én "n". Endret 9. august 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Pakke fra cdon.com. Og dem er raske! Tenk om bare Komplett var like raske :/ Jeg er virkelig lei av all denne diskrimineringen mot oss 386,500 bergensere. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Dette gråværet og regnet gjør noe med meg. Blir litt deppa. Så føler jeg plutselig noe annet... Noe som ligger veldig dypt. Ubeskrivelig følelse. En blanding av lett angst, håp og "gi faen". Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Dette gråværet og regnet gjør noe med meg. Blir litt deppa. Så føler jeg plutselig noe annet... Noe som ligger veldig dypt. Ubeskrivelig følelse. En blanding av lett angst, håp og "gi faen". Apati? Herlig følelse. Lenke til kommentar
Hestejente99 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Dette gråværet og regnet gjør noe med meg. Blir litt deppa. Så føler jeg plutselig noe annet... Noe som ligger veldig dypt. Ubeskrivelig følelse. En blanding av lett angst, håp og "gi faen". Been there. Ofte. Lenke til kommentar
Reprieval Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Å vinne på FIFA! Helt herlig! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Jobbintervju neste uke, og bonusutbetaling på mandag dette blir en heftig lønning Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Den gjør meg så sinnsykt gira 1 Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Flytter til Bergen om 2dager! YEY! OG har fått noen til å bo med meg første tiden Endret 10. august 2011 av Flabba Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 En som satt gjennom hele kinoen, i 2D, med 3D-briller. Etter slutten fant jeg ut at det var hipsterbriller. Like morsomt uansett. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Ryddet hele huset, inkludert superduper rydding av rommet mitt. Har ingen verdens ting å gjøre på nå og jeg har ingen bekymringer heller. Livet er bra. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Flytter til Bergen om 2dager! YEY! OG har fått noen til å bo med meg første tiden Så nå blir det 262,601 innbyggere i Bergen Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Tydeligvis veldig spennende å informere forumet om hvor mange bergensere vi har i landet.. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Antall bergensere != innbyggere i Bergen. (Dette da det finnes bergensere som bor i andre byer - og det finnes folk som bor i Bergen som ikke er bergensere) Endret 10. august 2011 av Leo_Khenir 2 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Da annbefaler jeg Vampire Diaries sesong 1 på tilbud til 99,- Den posten der fikk meg til å gå inn på CDON. Og der ble jeg 5 dvder og to serier rikere.... Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Skulle kjøpe vekter, men fant både vektstang og vekter i ett hus som tanta mi kjøpte. Litt pussing må til (rust) men ellers er det kronasjer spart =) Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Tydeligvis veldig spennende å informere forumet om hvor mange bergensere vi har i landet.. Selvfølgelig! Vi Bergensere har alltid vært veldig viktige for det norske folk. Visste du at et fenomen med bergensk som for de fleste er glemt, er at dialekten ble ansett tidlig i forrige århundre som et beroligende språk for barn. Å ansette en bergensk barnepike var veldig populært blant overklassen, da deres barn oppførte seg mer sedat når barnepasseren snakket vest-norsk (spes. av hordalansk opprinnelse) dialekt? 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Da annbefaler jeg Vampire Diaries sesong 1 på tilbud til 99,- Den posten der fikk meg til å gå inn på CDON. Og der ble jeg 5 dvder og to serier rikere.... Herlig! Cdon er farlig skummelt å gå inn på :-) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Jeg har det på samme måte med The Book Depository. Billige og fraktfrie bøker *sikle* For øvrig gjør "Nils & Prepple - Reiser alene" meg meget glad! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Jeg har også planer om å kjøpe sons of anarchy, true blood og dexter, alle til 99 kroner. Men må se hvordan det fyker an med penger først. Gud jeg elsker tilbud! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå