Hyperio Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Å gå tur mens man finner mye multebær, men har ikke noe å plukke i så man må bare spise alt man ser. 3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Alltid kos å få skryt på jobben over hvor flink du er, men jeg blir uansett så brydd og flau av det. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hvis du får skryt hver dag, blir du etterhvert vandt med det. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Premier League starter på lørdag! Endelig litt skikkelig fotball på teve igjen! :D 1 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Jøss. Hvem skulle trodd? Melkeskummeren til 12,- på Ikea fungerer faktisk. Blir spennende å se for hvor lenge. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Å gå tur mens man finner mye multebær, men har ikke noe å plukke i så man må bare spise alt man ser. Multe er bærenes stygge andunge. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Er det mulig. Har gått sikkert 4-5 mnd i den tro om at mp3 spilleren var død. Så visste deg seg at den bare trengte og lades opp. Herregud. Men da utsetter jeg turen min, og går litt senere, så jeg endelig får ha musikk på øret igjen. Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Lukten av at mamma lager biff Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Er det mulig. Har gått sikkert 4-5 mnd i den tro om at mp3 spilleren var død. Så visste deg seg at den bare trengte og lades opp. Herregud. Men da utsetter jeg turen min, og går litt senere, så jeg endelig får ha musikk på øret igjen. Akkurat det samme skjedde med min. Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Er det mulig. Har gått sikkert 4-5 mnd i den tro om at mp3 spilleren var død. Så visste deg seg at den bare trengte og lades opp. Herregud. Men da utsetter jeg turen min, og går litt senere, så jeg endelig får ha musikk på øret igjen. Næmmen så søtt Gleder meg veldig nå at helgen er planlagt. Skal på to hyggelige besøk lørdag og søndag kveld. Søndag kveld står jeg for maten i en av mine beste venners kjøkken. Det skal bli greier det. Har rost min selvlagde fantastiske pizza så mye at jeg må lage den til dem. Og så må jo jeg ta med meg min fantastiske sjokoladekake. Her skal det bakes! 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Har rost min selvlagde fantastiske pizza så mye at jeg må lage den til dem. Og så må jo jeg ta med meg min fantastiske sjokoladekake. Her skal det bakes! Jeg liker både pizza og sjokoladekake. Lyst på besøk? Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Har rost min selvlagde fantastiske pizza så mye at jeg må lage den til dem. Og så må jo jeg ta med meg min fantastiske sjokoladekake. Her skal det bakes! Jeg liker både pizza og sjokoladekake. Lyst på besøk? Ja, alltid hyggelig det. Kom på fredag du. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Det nye albumet til Foo Fighters, Wasted Light Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 #10...ABB ? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Herodes Falsk er konge. Lenge siden jeg har sett noen av de sketchene der. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Pakke fra cdon.com. Og dem er raske! Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 At jeg tar en pause fra diskusjon.no fordi jeg trenger det. Og i morgen er det shoppingterapi, funker alltid Gjør meg veldig glad begge deler faktisk. Snakkes om noen uker. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Pakke fra cdon.com. Og dem er raske! Men cdon hadde ikke House M.D. sesong 1-7 boxset Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Da annbefaler jeg Vampire Diaries sesong 1 på tilbud til 99,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå