Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At spillene Thief 4, Death To Spies 3, Metal Gear Solid Rising, Deus Ex Human Revolution, Hitman 5 (muligens 2012) og This Is Vegas kommer i år.

Ser også frem til Tropico 4. Men kan nesten ikke vente på Thief 4 som kommer i oktober.

Dette blir en bra spillhøst, DET gleder meg det!

Red Orchestra 2

Natural Selection 2

Battlefield 3

Noe sier meg at du kommert til å bli meget skuffet.

 

Ellers gleder det meg stort at mer eller midnre alt er klargjort for å begynne på nytt studie fra høsten :D .

Lenke til kommentar

At spillene Thief 4, Death To Spies 3, Metal Gear Solid Rising, Deus Ex Human Revolution, Hitman 5 (muligens 2012) og This Is Vegas kommer i år.

Ser også frem til Tropico 4. Men kan nesten ikke vente på Thief 4 som kommer i oktober.

Dette blir en bra spillhøst, DET gleder meg det!

Red Orchestra 2

Natural Selection 2

Battlefield 3

Noe sier meg at du kommert til å bli meget skuffet.

 

Ellers gleder det meg stort at mer eller midnre alt er klargjort for å begynne på nytt studie fra høsten :D .

 

Hvorfor i alle dager skulle jeg bli skuffet fordi du kanskje ikke liker spillene jeg nevnte? Smaken er som baken. De spilla du nevner frister meg ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar

At spillene Thief 4, Death To Spies 3, Metal Gear Solid Rising, Deus Ex Human Revolution, Hitman 5 (muligens 2012) og This Is Vegas kommer i år.

Ser også frem til Tropico 4. Men kan nesten ikke vente på Thief 4 som kommer i oktober.

Dette blir en bra spillhøst, DET gleder meg det!

 

Ren søppel.

 

For en søppelkommentar av deg.

Så flott at du slipper å glede deg til de geniale spillene da. Og så flott at jeg ikke har samme smak som deg, for da hadde jeg blitt meget skuffet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor i alle dager skulle jeg bli skuffet fordi du kanskje ikke liker spillene jeg nevnte? Smaken er som baken. De spilla du nevner frister meg ikke i det hele tatt.

Har slutta å glede meg til spill etter så mange skuffelser som har kommet ut i år og ifjor. Hele industrien er gjennomsyra av makkverk og lite kundevennlighet. De jeg nevner satser jeg på ikke skuffer, men det blir nok kilde til skuffelse der og.

Bare å glede seg, men ikke kom til ting som irriterer tråden når de ikke lever opptil forventningene :)

Lenke til kommentar

At spillene Thief 4, Death To Spies 3, Metal Gear Solid Rising, Deus Ex Human Revolution, Hitman 5 (muligens 2012) og This Is Vegas kommer i år.

Ser også frem til Tropico 4. Men kan nesten ikke vente på Thief 4 som kommer i oktober.

Dette blir en bra spillhøst, DET gleder meg det!

 

Ren søppel.

 

For en søppelkommentar av deg.

Så flott at du slipper å glede deg til de geniale spillene da. Og så flott at jeg ikke har samme smak som deg, for da hadde jeg blitt meget skuffet.

 

Jeg har ikke prøvd noen av de titlene.

Lenke til kommentar

Hvorfor i alle dager skulle jeg bli skuffet fordi du kanskje ikke liker spillene jeg nevnte? Smaken er som baken. De spilla du nevner frister meg ikke i det hele tatt.

Har slutta å glede meg til spill etter så mange skuffelser som har kommet ut i år og ifjor. Hele industrien er gjennomsyra av makkverk og lite kundevennlighet. De jeg nevner satser jeg på ikke skuffer, men det blir nok kilde til skuffelse der og.

Bare å glede seg, men ikke kom til ting som irriterer tråden når de ikke lever opptil forventningene :)

 

Det har jeg ingen planer om fordi jeg kommer ikke til å bli skuffet. Da jeg gleda meg både til Thief 3, Tropico 3, oppfølgere til MGS og Hitman 4 ble jeg ikke skuffa men heller positivt overrasket.

At du ofte blir skuffet over utgivelser er din sak, jeg har sjeldent blitt skuffet over spill jeg har gledet meg til og satser på at det fortsetter.

Spill som ofte skuffer stort er plain FPS spill kriggspill, mmorp, noe som jeg synes er gjespende kjedelige (det finnes unntak), og jeg har sluttet å spille dem, ei heller store forventninger til dem.

Da liker jeg bedre stealth/sneak spill som f.eks. Thief og Hitman serien der man faktisk må tenke, være tålmodig og slå til i riktig øyeblikk, samt at mørket er din beste venn. :tease:

 

Uansett så har dette svært lite med trådens topic å gjøre.

Her skal man nevne ting som gjør en glad, og det gjør meg glad at disse spillene kommer ut nå i høst. Om de er kjempegode eller ei spiller ingen rolle i denne sammenheng og får tas opp i en annen tråd.

Endret av Mislykket
Lenke til kommentar

At spillene Thief 4, Death To Spies 3, Metal Gear Solid Rising, Deus Ex Human Revolution, Hitman 5 (muligens 2012) og This Is Vegas kommer i år.

Ser også frem til Tropico 4. Men kan nesten ikke vente på Thief 4 som kommer i oktober.

Dette blir en bra spillhøst, DET gleder meg det!

 

Ren søppel.

 

For en søppelkommentar av deg.

Så flott at du slipper å glede deg til de geniale spillene da. Og så flott at jeg ikke har samme smak som deg, for da hadde jeg blitt meget skuffet.

 

Jeg har ikke prøvd noen av de titlene.

 

Men allikevel finner du deg god for å forsøple tråden? Gratulerer for dagens mest poeng- og innholdsløse post. :thumbup:

Lenke til kommentar

For en søppelkommentar av deg.

Enig, kommentarer ala den han kom med er unødvendig og er kun til for å skape irritasjon. Av en eller annen grunn er det visst ikke lov til å like ting i denne tråden. Liker du et spesielt band kommer en idiot og forteller deg hvor mye de suger. En spesiell drikke, samme greia. Total unødvendig å skape kvalme pga subjektive meninger.

Endret av BTK Nyhus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...