Wakarimasen Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=j8I_vaes0aE Here come the power rangers Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Knuse venner så jævlig i AoEII med Vikinger. Berserkers. 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=xoVRPngoLHM :!: 2 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Hadde mitt første fallskjermhopp i dag, og jeg kødder ikke når jeg sier at det ikke er mulig å beskrive den følelsen man får ide man hopper ut av et fly med et tøystykke på ryggen! (random bilde altså) 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Å fy søren. Var du nervøs? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Hadde faktisk nervene i nogenlunde kontroll helt til håndflaten forlatte flyet. Da var det et helt sinnsykt adrenalinkick og følelsen av å bare falle og falle, uten å ha noe å ta i. AWESOME, med andre ord! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Nothin', en liten ting jeg alltid har lurt på. Hvor kraftig er rykket når man løser ut fallskjermen? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Det er ganske mykt, pga åpningsbremsen (slider) på linene bremser åpning av skjermen slik at det skjer gradvis. Vil sammenligne det med bråbrems i bil i ca 10km/t. På de gamle, runde skjermene/kalottene hadde de ikke sånne, så da vil jeg tro det dro til. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Ah, mykt med andre ord. Ser langt mer brutalt ut i videoene, sitter og bare å lurer på hvorfor de ikke brekker nakke og hele pakka. Da så. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Skal flytte sammen med dama! 5 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Rafting i Sjoa! Helt fantastisk. Dette var fra andre gangen min, SKAL tilbake neste år! Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 At spillene Thief 4, Death To Spies 3, Metal Gear Solid Rising, Deus Ex Human Revolution, Hitman 5 (muligens 2012) og This Is Vegas kommer i år. Ser også frem til Tropico 4. Men kan nesten ikke vente på Thief 4 som kommer i oktober. Dette blir en bra spillhøst, DET gleder meg det! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 At spillene Thief 4, Death To Spies 3, Metal Gear Solid Rising, Deus Ex Human Revolution, Hitman 5 (muligens 2012) og This Is Vegas kommer i år. Ser også frem til Tropico 4. Men kan nesten ikke vente på Thief 4 som kommer i oktober. Dette blir en bra spillhøst, DET gleder meg det! Kva med TES 5 :O ? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Rafting i Sjoa! Helt fantastisk. Dette var fra andre gangen min, SKAL tilbake neste år! Var der for to år siden. Helt rått! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hjem-is gjør meg glad. 18 kroneis for 150 kr passer meg ypperlig! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Om 5dager bor alene i en ok stor leilighet langt vekk fra familien At jeg endelig har fått ryddet ut min eks samboer ordenntlig. Koselig og HØY musikk. Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 At spillene Thief 4, Death To Spies 3, Metal Gear Solid Rising, Deus Ex Human Revolution, Hitman 5 (muligens 2012) og This Is Vegas kommer i år. Ser også frem til Tropico 4. Men kan nesten ikke vente på Thief 4 som kommer i oktober. Dette blir en bra spillhøst, DET gleder meg det! Kva med TES 5 :O ? Eh.. nei takk 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Dette året generelt er dritfett når det gjelder underholdning Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 At spillene Thief 4, Death To Spies 3, Metal Gear Solid Rising, Deus Ex Human Revolution, Hitman 5 (muligens 2012) og This Is Vegas kommer i år. Ser også frem til Tropico 4. Men kan nesten ikke vente på Thief 4 som kommer i oktober. Dette blir en bra spillhøst, DET gleder meg det! Ren søppel. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå