SHHHKSHHHK Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Jeg fant nettopp ut at en god venninne av meg som egentlig skulle ha vært på Utøya ikke reiste dit pga. sykdom. En utrolig lettelse. Endret 29. juli 2011 av Dermuszdel Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Oslo i morgen, så Italia! Gleder meg til å komme i varmen! Jeg sitter i bokseren og bruker hårføner på ei bukse slik at den skal bli tørr, alt i 25 grader Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Sønnen min har slutta helt med bleie jeg er så glad å så stolt Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Jeg føler meg helt fantastisk glad og er i ekstremt godt humør, men det er sikkert falskt fordi jeg er helt loket. Jeg har bare vært våken i 30 timer, har aldri loket på søvnmangel, ikke engang når jeg sitter oppe i 3 døgn. Endret 29. juli 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Jeg føler meg helt fantastisk glad og er i ekstremt godt humør, men det er sikkert falskt fordi jeg er helt loket. Jeg har bare vært våken i 30 timer, har aldri loket på søvnmangel, ikke engang når jeg sitter oppe i 3 døgn. Lengste en har døgnet er tydeligvis 18 døgn i strekk Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Da trenger man amfetamin, jeg går ikke på det da. Jeg kunne holdt meg lengre enn 3 døgn, men jeg skjønner når man presser grensen. Når alt føles feil og du har forvrengninger i lyd, og ser vegger "bevege" seg litt når man står i ro bør man sove. Tankene mine var ikke helt loket, slik som nå. Det skal sies at de 3 døgnene jeg snakker om her hadde jeg sovet veldig lite i den perioden i tillegg. Det å ødelegge seg selv på denne måten høres kanskje idiotisk ut for de fleste, men i noen perioder har jeg det veldig vanskelig for å sove. Jeg spiste heller ikke i disse 3 dagene fordi jeg var veldig deprimert, det var sikkert en av grunnene til de store søvnproblemene mine også. Rundstykket jeg hogget i meg bare fordi jeg visste at jeg trengte mat fikk meg til å ha vondt i magen veldig fort. Dette var i fjor, jeg har ikke lyst å gå gjennom det igjen. Endret 29. juli 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Diskutere når jeg har rett :!: . Eller når ingen har feil, og jeg kan forsvare mitt synspunkt og folk ser seg mer eller mindre enige iforhold til deres originale utgangspunkt og ikke ønsker å svelge min måte. Endret 29. juli 2011 av chokke Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Jeg blir så jævlig glad av å være max god i Battlefield: Bad Company 2. For en fantastisk følelse det er å vite at man er best! Lenke til kommentar
mathiasxx9494 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Jeg er glad for at jeg fikk Alpha-invitasjon til Battlefield 3 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Din jævla kuk Det var da ikke noe hyggelig sagt.. Jeg synes du burde unnskylde deg. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Kaizers-konsert. Forferdelig høyt dog. Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Jeg er glad for at jeg fikk Alpha-invitasjon til Battlefield 3 Det er jeg og Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Er glad for å kunne sove lenge for første gang på ca. en måned i morgen, blir kos. Gleder meg allerede. Vekkerklokken satt på 0600, gleder meg til den går av, og jeg kan bare "AVSLÅ FOR FAEN, SAYONARA!" og legge meg tilbake i fosterstilling. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Din jævla kuk Det var da ikke noe hyggelig sagt.. Jeg synes du burde unnskylde deg. Ok da mathiasxx9494, unnskyld! Du har et morsomt navn btw Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Ok da mathiasxx9494, unnskyld! Du har et morsomt navn btw Godt gjort. Du er fra nå av min bitch. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Og du igjen er min bitch, så det spiller jo liten rolle. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Damn it! Så hvem er da din bitch? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå