Takkformeg Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Bare en måned igjen til jeg er på vei til Spa Francorchamps for å se formel 1 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Det som egentlig hadde vært tøft var å sprenge en bygning tilhørende regneringen eller noe lignende, når det ikke var noen der, for å vise hvor lett det kan være... 2 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Det som egentlig hadde vært tøft var å sprenge en bygning tilhørende regneringen eller noe lignende, når det ikke var noen der, for å vise hvor lett det kan være... Hva skal du si når du blir tatt? "I just wanted to make a point." ? 2 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 (endret) ganskje ikke så godt formulert. Tøft er hvertfall ikke ordet, men nå har værtfall folk og lederne i landet med seg at det kanskje ikke skal så mye til... @Kammi Ja? Endret 24. juli 2011 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Har allerede blitt gjort. Etter at det beryktede terrorgjerdet i Bergen kom opp kjørte Kurt Oddekalv eller noen rundt det med en stor boks det sto BOMBE på og festet den på en svær båt. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 At norge blir ødelagt gjør meg overlykkelig over at vi kanskje lærer noe Jeg er ikke noe spesielt glad over hva som skjedde, men du har rett. Norges politikere har mye å lære om at verden ikke er sukkersøt og pen. Håper du skammer deg Fordi han mener noe annet enn deg? Og til alle dere som plusset det innlegget der: Dere viser ikke støtte ved å være anonym, eller å syte rundt på facebook. Greit nok at dere er trist, men ikke vits å overdrive heller. Veldig lett for deg å skrive sånne ord, fra din egen pc i ditt trygge hjem. Det er vondt for oss som har venner der. Respektløst. Du kan i det minste vente med sånne bedreviter-uttalelser til dagen er omme. En sorgens dag for Norge. Hva vet du om han er respektløs eller ikke? Fordi han er glad over at Norge endelig har kommet til ett punkt der politikere våkner til virkeligheten, så tar du det automatisk som "HAHA FOLK DØDE LOL"? Det kan godt være han synes det er trist at folk døde, og respekterer det, uten at han nødvendigvis sier det i denne tråden. Personlig vil jeg si kondolerer til alle som mistet sine. Wow! må bare si takk for at du støtter meg Altså er helt enig om at det utrolig trist det som har skjedd med alle de som er døde og såret. Men i den verden vi lever idag så er det den eneste mulighet for og få folk til å våkne. hvis noen andre her har lest det han har skrevet i manifestet sitt så skjønner man mye mer av hele greia. han er helt enig at det var grusomt men det var den eneste måten. hadde bare alle nyhetene sett saken fra begge sider hadde ting vært annerledes, og hvis alle hadde lest det han har skrevet så ville alle fått ett annerledes syn på han enn at han er en gal psykopat. han var nemlig utrolig smart! Ble kanskje litt rart og støtte han, men kondololerer med alle familier rundt om i landet. Sry for mye OT Uansett jeg er glad for at det kanskje skjer noe mellom meg og jenta jeg liker Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Ingenting er vel morsommere enn å pille på sårskorper? Lenke til kommentar
;_; Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Ingenting er vel morsommere enn å pille på sårskorper? !! Savner tiden når jeg skatet, hadde alltid skorper på leggene Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Ingenting er vel morsommere enn å pille på sårskorper? !! Savner tiden når jeg skatet, hadde alltid skorper på leggene Det er digg det Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Alexander Dale Oens gullmedalje i svømme-VM - og påfølgende nasjonalsang. Så ut som det var vanskelig for ham å holde tårene tilbake. Men anyway, FUCK YEAH - grattis! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Jeg vil ikke misforstås her, men jeg er glad for at det nå har blitt satt fart i innvandrings-debatten, og forhåpentligvis vil dette skape mer sympati, forståelse og vekking på innvandringen, og vi får se at redusering ikke er svaret, men bedre integrering. 6 Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Jeg vil ikke misforstås her, men jeg er glad for at det nå har blitt satt fart i innvandrings-debatten, og forhåpentligvis vil dette skape mer sympati, forståelse og vekking på innvandringen, og vi får se at redusering ikke er svaret, men bedre integrering. Man kan likevel ikke gjemme det bak en stein at mesteparten av krimminaliteten i Norge blir utført av innvandrere. Jeg er ikke på noen måte rasistisk men jeg synes at når man søker asyl i Norge bør man opprettholde reglene. Hvis ikke burde man bli sendt tilbake. Såklart er jeg klar over at flesteparten er kjempeflotte mennesker som gjør stor nytte her i Norge og de skal jo selvfølgelig ønskes velkommen. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Jeg blir litt glad når jeg ser hvor mye folk rundt omkring i landet og ellers i verden virkelig kan bry seg om hverandre. Om litt skal jeg ned i sentrum på en minnemarkering. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Jeg vil ikke misforstås her, men jeg er glad for at det nå har blitt satt fart i innvandrings-debatten, og forhåpentligvis vil dette skape mer sympati, forståelse og vekking på innvandringen, og vi får se at redusering ikke er svaret, men bedre integrering. Man kan likevel ikke gjemme det bak en stein at mesteparten av krimminaliteten i Norge blir utført av innvandrere. Jeg er ikke på noen måte rasistisk men jeg synes at når man søker asyl i Norge bør man opprettholde reglene. Hvis ikke burde man bli sendt tilbake. Såklart er jeg klar over at flesteparten er kjempeflotte mennesker som gjør stor nytte her i Norge og de skal jo selvfølgelig ønskes velkommen. Selvsagt! Men vi trenger en debatt på området. 1 Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Blir helt imponert over det norske folk over hvor behersket og verdig vi tar det når terror endelig slo til, til tross for alt det tragiske som har skjedd. Men hvis gjerningsmannen hadde vært av utenlandsk opprinnelse, ville vi tatt det hele med beherskelse og verdighet da? 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Blir helt imponert over det norske folk over hvor behersket og verdig vi tar det når terror endelig slo til, til tross for alt det tragiske som har skjedd. Men hvis gjerningsmannen hadde vært av utenlandsk opprinnelse, ville vi tatt det hele med beherskelse og verdighet da? Syns da folk gjentar hele tiden at fyren burde bli torturert/drept/lynsjet. Hvordan mener du det ville sett ut om vi ikke tok det beherset eller verdig? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Blir helt imponert over det norske folk over hvor behersket og verdig vi tar det når terror endelig slo til, til tross for alt det tragiske som har skjedd. Men hvis gjerningsmannen hadde vært av utenlandsk opprinnelse, ville vi tatt det hele med beherskelse og verdighet da? Hadde det vist seg å være muslimsk terror, tror jeg det hadde blitt svært farlig for muslimene i Oslo. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mchansern Skrevet 25. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 25. juli 2011 Hadde det vært muslimsk terror, så hadde FrP fått 60% ved neste stortingsvalg. DET hadde også vært skremmende. 10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå