Datasmurf Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 http://www.facebook.com/pages/Sjur-Vaage/185516864820445?sk=info Dette gjorde meg glad. ^^ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Å vite at jeg ikke er gæærn. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Oda, du er gæærn! Og vi elsker deg for det. Forøvrig gjør spagetti-westerns meg glade. Særlig når de kombineres med pizza og øl! Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Etter å ha kjørt MS siden '92 føles Ubuntu som om noen endelig har fjernet elefanten fra nakken min. 1 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Føler meg litt barnslig her jeg sitter, men fytte rakkern så rent Anne Aartun synger her: http://www.youtube.com/watch?v=dK3s6Ab6WSs Endret 17. juli 2011 av CFM 1 Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Kom inn på førstevalget! Herlig å endelig kunne slappe av og nyte ferien... Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Føler meg litt barnslig her jeg sitter, men fytte rakkern så rent Anne Aartun synger her: http://www.youtube.com/watch?v=dK3s6Ab6WSs Løvenes konge er ikke barnslig, det er kunst på høyeste nivå! 2 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Disney generelt er kvalitet. 2 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Disney generelt er kvalitet. Da begynner det å bli en stund siden du så på Disney sist. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 *Gamle Disney, det nye er bare bull.. 3 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Disney generelt er kvalitet. Da begynner det å bli en stund siden du så på Disney sist. Jeg mente disneyklassikerne. Burde kanskje vært mer nøyaktig der ja. 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Jeg mente disneyklassikerne. Burde kanskje vært mer nøyaktig der ja. Ja, da er jeg mere enig. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Disney generelt er kvalitet. Da begynner det å bli en stund siden du så på Disney sist. To på rømmen var faktisk ganske bra, samme med Disney Pixar sine filmer. Men ja, Walt Disney ville nok snudd seg i grava om han så hva Disney Channel spyr ut. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 At jeg slapp unna å bli fyllesyk etter gårsdagens kos. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Disney generelt er kvalitet. Da begynner det å bli en stund siden du så på Disney sist. To på rømmen var faktisk ganske bra, samme med Disney Pixar sine filmer. Men ja, Walt Disney ville nok snudd seg i grava om han så hva Disney Channel spyr ut. Ikke nødvendigvis, karen likte jo penger. 2 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Skaffet meg Nintendo 64 med Zelda, Supermario og Goldeneye. Kom inn på lektorstudiet til høsten Ingen planer i hele dag Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Kom inn på Teknisk Kybernetikk. Skal leve av å programmere robothjerner. Skal LEVE av å programmere robothjerner. Skal leve av å programmere ROBOTHJERNER. (Med mindre jeg ombestemmer meg i løpet av studiene, men det blir uansett teknikk/mekanikk/kybernetikk og det er så dream come true) Har melk og egg og ekte lønnesirup og kan lage ekte amerikanske pannekaker. Skal bli student om tre uker og to dager. Ååååå. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Kom inn på Teknisk Kybernetikk. Skal leve av å programmere robothjerner. Skal LEVE av å programmere robothjerner. Skal leve av å programmere ROBOTHJERNER. (Med mindre jeg ombestemmer meg i løpet av studiene, men det blir uansett teknikk/mekanikk/kybernetikk og det er så dream come true) Har melk og egg og ekte lønnesirup og kan lage ekte amerikanske pannekaker. Skal bli student om tre uker og to dager. Ååååå. Gratulerer! Ser ut som vi kommer til å ta veldig lik utdanning *peke på signatur*. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 At jeg endelig har fått sett Kyuss live, og at jeg har vært på festival i helga. Jeg tåler til og med at jeg er solbrent som faen i trynet og nedover begge arma. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 http://www.youtube.com/watch?v=7HiGDyDxz34 Denne musikkvideoen er like sexy som for et år sida. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå