Populært innlegg dysfunctional Skrevet 13. juli 2011 Populært innlegg Del Skrevet 13. juli 2011 At mine to bestekompiser overrasket meg med en kveld der jeg ble påspandert drinker av dem fordi de hadde savnet meg Det er fordi du har tits. 13 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette. Men jeg trakk hvertfall på smilebåndet når jeg leste dette. http://damnhot.net/2011/07/13/the_10_most_expensive_cities_to_live_in_10_pics.html Lurte veldig på om jeg ville finne Norge på listen^^ Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 At mine to bestekompiser overrasket meg med en kveld der jeg ble påspandert drinker av dem fordi de hadde savnet meg Det er fordi du har tits. Det er fordi de er bestekompisene mine å de synes jeg trengte en kosekveld ute 2 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg blir glad av venner som bryter ut i voldsom latter når man for moroskyld oversetter engelske uttrykk til norsk. Nå sist sa jeg "hvis du fanger min skrens". 1 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 At mine to bestekompiser overrasket meg med en kveld der jeg ble påspandert drinker av dem fordi de hadde savnet meg Det er fordi du har tits. Det er fordi de er bestekompisene mine å de synes jeg trengte en kosekveld ute Seriøst, det er fordi de har lyst til å bange deg. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 At mine to bestekompiser overrasket meg med en kveld der jeg ble påspandert drinker av dem fordi de hadde savnet meg Det er fordi du har tits. Det er fordi de er bestekompisene mine å de synes jeg trengte en kosekveld ute Seriøst, det er fordi de har lyst til å bange deg. Det er det nok ikke du. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Lukten av nye t-skjorter! 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) . Endret 1. august 2011 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Harry Potter og De Vises Sten på Viasat 4. Herregud eg gler meg til i morgon når eg skal sjå den siste. og herregud for nostalgia det er å sjå philosopher's stone. OMG. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Harry Potter og De Vises Sten på Viasat 4. Herregud eg gler meg til i morgon når eg skal sjå den siste. og herregud for nostalgia det er å sjå philosopher's stone. OMG. Grugled deg til den siste! Er blandede følelser å se den.. Den er awesome, også er det trist at det ikke kommer fler etter den.. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 En god drit gjør meg glad 1 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Det var flere ganger i filmen jeg fikk tårer i øynene, både fordi filmen er episk og fordi det er den siste Det er noe spesielt når man har vokst i takt med Harry og gjengen gjennom 10 år Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg gråt gjennom hele forbanna filmen, jeg. Har jo vokst opp (sammen) med Harry Potter, så det å være "ferdig" med det er egentlig helt forferdelig. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Ting som gjør meg glad -Når jenta jeg liker snakker til meg -Når jeg får være alene hjemme i en hel uke! -Nye boksere! -Dusje etter en god treningsøkt -Når kattene mine sover sammen med meg om nettene -Når jenta jeg liker sender natta melding og god morgen meldinger -At jeg skal til spania om 6 dager 2 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 ^nye bokserar er faktisk ein heilt utruleg deilig følelse. Upvot- nei vent. +1! Lenke til kommentar
dancecrew Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 - Når jeg danser - Når jeg får koselige meldinger på mobilen helt uten videre - Nye klær - Når jeg ser vennene mine etter at jeg ikke har sett de på en stund, eller når jeg ser de smile eller le! - Når jeg ser pene gutter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå