Nstin Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 haha, nei nei. ikke noe klammeri med loven her nei blitt "stoppa" nok av de om kvelden før -_- Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Nye episoder av Futurama og Top Gear UK! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 At de holder på å oppdatere bilstereoseksjonen på Prisguide.no, og at jeg endelig fikk lov til å kjøre min fars jobb-bil! Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 At jeg endelig fikk nett på ps3'en min igjen etter over en mnd Men til det triste hjørnet, så hvorfor har aldri noen butikker det du er ute etter på lager? Hater det... Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Vet hvor neste ferie skal planlegges! OOOYEAH! Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Vet hvor neste ferie skal planlegges! OOOYEAH! AWESOME!!! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 MHM! 2500 for 16(!!) runder i 4 forskjellige superbiler, er jo ingenting! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Vet hvor neste ferie skal planlegges! OOOYEAH! 3000kr for kun å kjøre i noen fine biler? Har aldri forstått meg på alle disse bilentusiastene.. Endret 6. juli 2011 av kammizez 2 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Da skal jeg heller ikke prøve å forklare 3 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Jeg blir nesten alltid thumba opp på youtube. Hvis jeg i tillegg går litt inn for det skjer det veldig ofte. (Og da så klart uten lame "I never get thummmped up:(" , "I find this video hard to mastrubate too", "55 people are justin bieber" kommentarer). Ikke noe selv digger greier, det er bare hyggelig og gjør meg glad. Endret 6. juli 2011 av Carlgutt 1 Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Gjør meg litt glad at jeg skal på Gatebil for første gang på lørdag Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) At jeg sannsynligvis får siste stegs poleringa i posten i dag. Skal bli fint å få vekk hologrammer og kjørespor etter grovere midler. Det hele skal avsluttes med et lag med voks. Edit* Og nå står bilen i garasjen for å svette litt over natten. Endret 7. juli 2011 av CFM Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Stikker en tur til Spania. brb. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Jeg blir nesten alltid thumba opp på youtube. Hvis jeg i tillegg går litt inn for det skjer det veldig ofte. (Og da så klart uten lame "I never get thummmped up:(" , "I find this video hard to mastrubate too", "55 people are justin bieber" kommentarer). Ikke noe selv digger greier, det er bare hyggelig og gjør meg glad. Fant ut at jeg hadde 83 thumbs up på en kommentar en gang. Det var koselig. :!: Lenke til kommentar
CFM Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Nypolert og nyvokset bil gjør meg glad 3 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Du sparer til nye felger, right? 1 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Og 30mm senk. Hadde gjort seg med 18" RS6 felger ja. (De gamle altså.) Hvorfor må alle mase om felgene!? Endret 8. juli 2011 av CFM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå