Kaymeerah Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Nei, huff. Enda en invandrer fra Norge altså! 2 Lenke til kommentar
skulegutan Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 jeg blir glad av gamle kvinner de over 30 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Det gjør meg glad at jeg har nett igjen etter nesten to uker uten, fordi Telenor suger. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Drar hjem i mårra, og jeg og mamma skal passe på tvillinguttene jeg er tante til i noen dager. Også får jeg sett broren min igjen, det er mange mnd siden sist nå. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Kvinneligoppmerksomhet gjør meg glad, så jeg er glad hele tiden Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Kvinneligoppmerksomhet gjør meg glad, så jeg er glad hele tiden Du er tilbake! Det gjør meg glad. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Fjerne 4-chan-tråden aka. umad-tråden fra mine innlegg. Gjør meg meget glad. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Å polere bilen med maskin for så å legge på et lag med en fin voks og se det deilige, blanke resultatet. Det er noe spesielt med en blank helsvart bil. Kjære vene jeg kan bruke mange timer bare på poleringa... Moro er det i hvertfall. Særlig med god musikk i bakgrunnen. Endret 5. juli 2011 av CFM Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Lærte meg å legge om dekk i dag, og avbalansere dem Også har jeg fra nå fri tilgang på dekkomlegger og avbalanserer! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Kvinneligoppmerksomhet gjør meg glad, så jeg er glad hele tiden Jasså? Er de gamle nok til å kunne kalles "kvinner" da? 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Fjerne 4-chan-tråden aka. umad-tråden fra mine innlegg. Gjør meg meget glad. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Fjerne 4-chan-tråden aka. umad-tråden fra mine innlegg. Gjør meg meget glad. Umad on diskusjon? Kunne ikke dy meg! Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) jeg blir glad av gamle kvinner de over 30 Jeg tenker kvinner over 30 blir veldig glade for at du kaller dem gamle Edit: altså kvinner som nettopp har passert 30 Endret 5. juli 2011 av Karina Hulesangerhule Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Vietnam er kanskje det mest uberkonige landet ever. Dessverre ingen tyske bokstaver her. Temperatur og luftfuktighet er litt hoey, ellers er det perfekt. Det er saa jaevlig billig ogsaa at jeg dauer. Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Reiser til Gatebiltreffet på Rudskogen klokka 05.00 i morra Har 18 halvlitere og en halv flaske Smirnoff klar, og skal til Sverige for å handle brus og grillmat. Slanker lommeboka, men er verdt det. Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Får ny scooter og sommervær imorgen! Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Kvinneligoppmerksomhet gjør meg glad, så jeg er glad hele tiden Du er tilbake! Det gjør meg glad. Vært "opptatt" Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Håper ikke du har vært borti lillesøsteren min. Hun begynner tross alt i tredje klasse til høsten så jeg bør passe på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå