Pokey Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg har ikke sett deg gjøre annet enn å klage på andres glede. Jeg har ikke sett deg gjøre noe annet enn å poste "Hvorfor kan man aldri være glad for andre som gjør det bedre enn seg selv?". Så gyldig er det argumentet. For å være on-topic: Så en tigger som sov på gata i byen i dag. Det gjorde meg glad. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 For øyeblikket gjør grove baguetter med majones, kylling og hvitost meg glad. Samt filmer av Jim Jarmusch. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 For å være on-topic: Så en tigger som sov på gata i byen i dag. Det gjorde meg glad. Litt nysgjerrig her.. Nøyaktig hvorfor gjorde det deg glad? Det som gjør meg glad akkurat nå er en ny kveld sammen med kjæresten Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Fordi når jeg ser andre leve miserable liv føler jeg at jeg selv er bedre enn dem. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Hva gjør du når du ser noen leve gode liv da? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Hva gjør du når du ser noen leve gode liv da? Legger seg i fosterstilling og venter på bedre tider. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Selvsagt forestiller man seg at de egentlig lever dårlige liv. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Sitte nede i stua og bruke min fars anlegg til å høre på Mezzoforte! Godlyd hele veien til mitt hjerte! 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Sitte nede i stua og bruke min fars anlegg til å høre på Mezzoforte! Godlyd hele veien til mitt hjerte! Du har fått med deg Mezzoforte skal på konsert på Rockefeller? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Kjøpt meg ny poleringsmaskin og får muligens våtslipepapiret i posten i dag. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Sitte nede i stua og bruke min fars anlegg til å høre på Mezzoforte! Godlyd hele veien til mitt hjerte! Du har fått med deg Mezzoforte skal på konsert på Rockefeller? Nei! Dette må jeg undersøke! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Sitte nede i stua og bruke min fars anlegg til å høre på Mezzoforte! Godlyd hele veien til mitt hjerte! Du har fått med deg Mezzoforte skal på konsert på Rockefeller? Nei! Dette må jeg undersøke! http://rockefeller.no/rf051011.html Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) At det er FREEEDAAAG!!! Endret 1. juli 2011 av CFM Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Fredag i sommerferien har ikke samme betydning... Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Fordi når jeg ser andre leve miserable liv føler jeg at jeg selv er bedre enn dem. Du lever opp til avataren. 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Pakker fra Østre Kullerød :!: Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Fordi når jeg ser andre leve miserable liv føler jeg at jeg selv er bedre enn dem. Jeg synes du prøver for hardt å være kontroversiell, no offense. Lønn gjør meg glad. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Man er ikke kontroversiell om man misliker snobber. Men Pokey er generelt veldig kontroversiell. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg synes du prøver for hardt å være kontroversiell, no offense. Han er ikke den eneste som prøver hardt i denne delen av forumet. Nyflyttet, føles godt og gjør meg glad, men er utrolig sliten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå