Pixl. Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Digger alt av SHOWTEK.. Spesielt: showtek - the world is mine 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 At jeg en halvtime før klokken ble 00:00 fikk en lang bursdagshilsning fra min flamme Fint at folk husker bursdagen min selv om de er vekkreist! HAR HATT EN FLOTT DAG! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) Diskusjoner rundt syklister i veibanen gjør meg fascinert. Utrolig for noen kommentarer det kommer fra begge parter. En annen ting jeg humrer over er når f. eks. syklistene snakker om alle reglene de må overholde på gang- og sykkelstier som gjør at de ikke kan sykle effektivt nok og de ville dessuten skremme livet av andre gående osv., men når de er i veibanen så er det liksom greit å bryte noen regler i ny og ne og det er jo for eksempel ikke så farlig å kjørt på rødt lys. Personlig gidder jeg ikke engasjere meg lenger, jeg har gitt opp, men det er moro å lese slike diskusjoner nå og da. Endret 28. juni 2011 av CFM Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg presser dem inn i siden, slenger fingeren ut vinduet og skriker "DØØØ". Enklere sånn. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Kjenner frustrasjonen når de ikke benytter seg av åpne og tomme gangfelt, men så bryr jeg meg heller ikke så mye. "mitt" Sennheiser HD 448 gjør meg glad! Elskbar lyd i det! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg presser dem inn i siden, slenger fingeren ut vinduet og skriker "DØØØ". Enklere sånn. Jeg tror min neste bil skal være en SUV eller noe større. Jeg har snart ikke plass til statistikken over syklister jeg har presset av veien på bilen min lenger. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg presser dem inn i siden, slenger fingeren ut vinduet og skriker "DØØØ". Enklere sånn. Jeg tror min neste bil skal være en SUV eller noe større. Jeg har snart ikke plass til statistikken over syklister jeg har presset av veien på bilen min lenger. Du kommer veldig langt med Audi om det er stereotyper du tenker på! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Hehe, tenkte å nevne Q7. Og det gjør det vel ikke bedre når jeg har en A6 fra før... Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Av en eller annen grunn er frontruta alltid skitten når jeg har syklister på siden av bilen... *sprut* Neida, aldri hatt noe problemer med det. Jeg trykker inn pedalen i bånn og hiver meg forbi. Jeg kjører suv så alle flytter seg uansett. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) En slik boks gjør meg glad i skrivende stund. Gleder meg til å legge et lag på bilen! Lukter helt himmelsk! Endret 29. juni 2011 av CFM Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg presser dem inn i siden, slenger fingeren ut vinduet og skriker "DØØØ". Enklere sånn. Jeg tror min neste bil skal være en SUV eller noe større. Jeg har snart ikke plass til statistikken over syklister jeg har presset av veien på bilen min lenger. Dere trenger sånne hjul: Da får dere tatt knekken på de jævla folka som på død og liv skal gå i veibanen på motorveiene også. 1 Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 En slik boks gjør meg glad i skrivende stund. Gleder meg til å legge et lag på bilen! Lukter helt himmelsk! Står resultatet i stil med prisen? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Det vet jeg ikke enda, tenkte å prøve på panseret etterpå. Men jeg kan trygt allerede si at det er vannvittig forskjell på billigvokser og dyrere vokser. Særlig på beading og sheeting, dog kanskje ikke like mye på glansen, men en entusiast vil nok lett se forskjellen. Derimot er ikke forskjellen særlig stor mellom denne og en til 4-5000kr. Edit* Hvordan tørke bilen med vann: Endret 29. juni 2011 av CFM Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 http://www.youtube.com/watch?v=RVcCDRzjtWg&feature=lhpa Minus tatoveringene Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Jobber på gjenvinningsavdelingen av et lager, og jobben min er å mate en maskin med bokser og flasker. Det blir mye ekkel dritt overalt, hvertfall av pilsen. Stinker ganske mye av gulvet etterhvert. Så jeg gikk og spurte han som lærte meg opp om hva han bruker for å vaske gulvet. Han svarte bare at "Pleier å vaske gulvet annenhver fredag..." Nå hadde det bare gått tre dager med nyvasket gulv, og det var allerede et forbanna helvete! Jeg stod på mitt, og sa "men det stinker sånn!" Da svarte han igjen, snurt: "Sånn blir det! Vi vasker annenhver fredag." Jeg ble litt sint inni meg. Gikk tilbake og vaska gulvet med det jeg fant av ting som kunne brukes. Ingen kan tvinge meg til å jobbe i sånne omgivelser. Det føltes godt å trosse ordre for å gjøre ting bedre for seg selv. Følte jeg tok et steg i riktig retning med tanke på det å stå opp for seg selv. Endret 29. juni 2011 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Jobber på gjenvinningsavdelingen av et lager, og jobben min er å mate en maskin med bokser og flasker. Det blir mye ekkel dritt overalt, hvertfall av pilsen. Stinker ganske mye av gulvet etterhvert. Så jeg gikk og spurte han som lærte meg opp om hva han bruker for å vaske gulvet. Han svarte bare at "Pleier å vaske gulvet annenhver fredag..." Nå hadde det bare gått tre dager med nyvasket gulv, og det var allerede et forbanna helvete! Jeg stod på mitt, og sa "men det stinker sånn!" Da svarte han igjen, snurt: "Sånn blir det! Vi vasker annenhver fredag." Jeg ble litt sint inni meg. Gikk tilbake og vaska gulvet med det jeg fant av ting som kunne brukes. Ingen kan tvinge meg til å jobbe i sånne omgivelser. Det føltes godt å trosse ordre for å gjøre ting bedre for seg selv. Noen folk har møkkajobber, er jo frivillig å jobbe. Er det så fælt, slutt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Jeg mente at ingen kan tvinge meg til å jobbe når det er så skittent, så jeg må få lov til å vaske når jeg vil. Jeg bestemmer. Det føltes bra. Derfor poster jeg i denne tråden. Jobben er da helt ok sånn ellers. Varer bare i tre uker uansett. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Endelig etter ett og eett halvt år med kjemping så har jeg fått endelig og daglig omsorg med fast bosted for sønnen min hos meg OG i dag kom flytte meldingen om atte sønnen min har fått adresse hos meg også 1 Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Aaaaaaaaaaahhh! Jeg vant, jeg vant! http://www.tv2.no/underholdning/broom/her-er-svaret-paa-ukens-broomkonkurranse-3528434.html Tror jaggu jeg må kjøpe lotto nå som jeg er så godt igang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå