Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skal jeg gjøre? Sitte og programmere, taste inn masse koder og få frem en kul figur eller hva dere får databoner av?

Ja, for alle som innser at Apple er noe monopolistisk drit kan programmere og få databoner.

Man kan forøvrig programmere på Mac også.

Jeg bruker skjermen til å surfe, redigere video og se film. Thats fucking it. Har aldri hatt så mye hodepine før som når jeg hadde en PC med windows. Denne FUNKER hver dag uten at jeg skal klø meg i hodet av problemer, og den bruker ikke 14 dager før power-knappen er trykket til den er klar til å brukes.

Jeg kan helt fint se film og surfe uten å få hodepine på verken Windows eller Linux.

Nevn en av disse tusen tingene Windows ga deg hodepine over.

Husker den gangen jeg byttet min iPhone 3G ut i en testvinnende Samsungtelefon. Dummeste jeg noen gang har gjort. Klarte å leve med den i 3 måneder før jeg ga den til broren min og kjøpte meg en iPhone 4. Gikk 3000 kroner i minus fordi jeg skulle spare 1800 kr i forhold til iPhone 4.

Jeg ser ikke det store problemet med en telefon. Det der virker mye mer som fanboy-ism.

Jeg eier ikke tålmodighet til å vente på at en pc skal starte opp, og deretter bruke enda lengre tid før man kan begynne å åpne programmer. Åpner man før den har loadet ferdig, går alt til helvette. Da skal den jobbe, jobbe, jobbe før man tilslutt bare skrur av driten. Jeg skal ha ting som fungerer.

Virker som du aldri har vært borti Windows 7.

Hvilket som helst operativsystem bruker lengre tid i oppstarten jo treigere harddisken er. Jeg tviler ikke på at Macen din har SSD, noe som gjør den mye kjappere i oppstart og mer responsiv generelt.

Jeg vet ikke om jeg var veldig uheldig med min forrige pc, men den var et mareritt. En Dell XPS M1330 som hadde ganske så lik prislapp som den iMacn jeg sitter på nå. Jeg vil ikke tenke på hvor mange timer jeg satt på forum for å prøve å fikse problemer, hvor lenge jeg satt i telefoner med Dell-folk, hvor mange ganger jeg hadde reperatører hjem på døra. Det gidder jeg bare ikke.

Dell er generelt dritt uansett. De fyller opp maskinen med bloatware og ødelegger operativsystemet.

Lenke til kommentar

I know.. Vurderte selv å blåse det opp igjen tidligere, men visse ting lar en være. Om det er Mac-boys, religiøse eller kulturelt ignorante så kan de ikke overbevises.

Og woohoo, fått meg leilighet neste år :) .

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...