Kammizez Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Rike folk får ikke one night stands. Nice, makes sense. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Skal på en skautur idag, blir deilig. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Hva skal jeg gjøre? Sitte og programmere, taste inn masse koder og få frem en kul figur eller hva dere får databoner av? Ja, for alle som innser at Apple er noe monopolistisk drit kan programmere og få databoner. Man kan forøvrig programmere på Mac også. Jeg bruker skjermen til å surfe, redigere video og se film. Thats fucking it. Har aldri hatt så mye hodepine før som når jeg hadde en PC med windows. Denne FUNKER hver dag uten at jeg skal klø meg i hodet av problemer, og den bruker ikke 14 dager før power-knappen er trykket til den er klar til å brukes. Jeg kan helt fint se film og surfe uten å få hodepine på verken Windows eller Linux. Nevn en av disse tusen tingene Windows ga deg hodepine over. Husker den gangen jeg byttet min iPhone 3G ut i en testvinnende Samsungtelefon. Dummeste jeg noen gang har gjort. Klarte å leve med den i 3 måneder før jeg ga den til broren min og kjøpte meg en iPhone 4. Gikk 3000 kroner i minus fordi jeg skulle spare 1800 kr i forhold til iPhone 4. Jeg ser ikke det store problemet med en telefon. Det der virker mye mer som fanboy-ism. Jeg eier ikke tålmodighet til å vente på at en pc skal starte opp, og deretter bruke enda lengre tid før man kan begynne å åpne programmer. Åpner man før den har loadet ferdig, går alt til helvette. Da skal den jobbe, jobbe, jobbe før man tilslutt bare skrur av driten. Jeg skal ha ting som fungerer. Virker som du aldri har vært borti Windows 7. Hvilket som helst operativsystem bruker lengre tid i oppstarten jo treigere harddisken er. Jeg tviler ikke på at Macen din har SSD, noe som gjør den mye kjappere i oppstart og mer responsiv generelt. Jeg vet ikke om jeg var veldig uheldig med min forrige pc, men den var et mareritt. En Dell XPS M1330 som hadde ganske så lik prislapp som den iMacn jeg sitter på nå. Jeg vil ikke tenke på hvor mange timer jeg satt på forum for å prøve å fikse problemer, hvor lenge jeg satt i telefoner med Dell-folk, hvor mange ganger jeg hadde reperatører hjem på døra. Det gidder jeg bare ikke. Dell er generelt dritt uansett. De fyller opp maskinen med bloatware og ødelegger operativsystemet. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Du kunne bare ikke la det ligge dødt? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Du kunne bare ikke la det ligge dødt? Nei, det kunne jeg ikke. Sjekk Slimda's post. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Hahn Air. Gjør livet på jobben ti ganger lettere. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 (endret) I know.. Vurderte selv å blåse det opp igjen tidligere, men visse ting lar en være. Om det er Mac-boys, religiøse eller kulturelt ignorante så kan de ikke overbevises. Og woohoo, fått meg leilighet neste år . Endret 28. juni 2011 av chokke Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Mastodon gjør meg glad! De er mine guder! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Hahn Air. Gjør livet på jobben ti ganger lettere. Helt enig! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Rike folk får ikke one night stands. De kjøper dem 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Mediamonkey har den beste funksjonen i softwareverdenens historie: Passordbeskyttet festmodus! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Betm1rlOCzs Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Hahn Air. Gjør livet på jobben ti ganger lettere. Helt enig! Kompisen min <3 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Har sett gjennom det meste av House M.D sesong 4 og har de to siste episodene igjen, som enhver dreven seer* vil si at er de beste House-episodene noen sinne. (*meg selv) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg har ikke sett House ennå. Burde vel begynne på det en dag. Lenke til kommentar
pencap Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 At jeg fikk solgt leiligheten for 150 000 mer en det jeg trodde Det gjør meg glad. 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg har ikke sett House ennå. Burde vel begynne på det en dag. Avataren min approves. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå