Petrvs Romanvs Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Again and again It winds "slick/lix-like to have a fire site" Perilous thorn in my brain Parasite nimble with "convulsed streams of ~ " plasma Nestles, sure of entry, in my brain It breeds It sweats It burns It lives Piece by piece, it knows me, and I know it Just when it comes and when it goes, It stays "by me", in secret, all alone Whenever I do what it drives me to It takes a little piece of me and burns it As a tribute to its god It breeds It sweats It burns It lives As its temple and its victim, My blood runs on marble floors Just like some insane circulation Back into my corroded heart By then I realize There's just one door One door, unlocked I open the door, and... It breeds It sweats It burns It lives Endret 22. mai 2008 av Ba'al-Sebul Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg kom opp i engelsk og ikke i matte. :] Lenke til kommentar
CFM Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Hvilken dag er det i dag?, hvilken dag er det i dag? Det er FREDAG!!! :D Lenke til kommentar
Brian Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 ÅJAAAAAAAAAA, det er FRRREEEEEEEEDAAAAAAAAAGGG!!! WOOOOOHOOOOOOOOOOO!! Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 FREDAG Og to Corona som venter på meg gjemme, med lime. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 FREEEEEEEEEEEEEEEEEDAAAAAAAAAAGGGG!!!!!! WHOOHOOO Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 !!!!!!!!!!!FREDAG!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg kom opp i engelsk og ikke i matte. :] Jeg kom opp i matte. =( Lenke til kommentar
Korka Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 FREEEDAG OG AGE OF CONAN YAY Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Fikk endelig råd til Rock Sound bladet i dag OG bensin på scootern^-^ JUHU. Ja.. Og det er fredag selvfølgelig^-^ Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Ferdig med eksamen! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg kom opp i engelsk og ikke i matte. :] Samme her. Det skal feires i kveld. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 At jeg an begynt den delikate manøveren å kjøle ned to ølflasker med bruk av fryser og kjøleboks med kjøle elementer ! Det gjør meg glad ! Det er Corona btw, så enda mer å glede seg til ! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Deilig at jeg har to seksere med iskalde Heineken liggende i kjøleskapet da. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Åh ! Jeg har en Heineken også ! Den er også noe å glede seg til ! Chill beskriver dagen min idag ! Gleder meg veldig ! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 FREEEDAG Fixed. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Fredag! Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg blir veldig glad når noen på forumet synes jeg har et bra innlegg, eller hvis jeg ser i en tråd, at noen henviser til et innlegg fra meg. Da blir jeg faktisk veldig glad Føler meg nyttig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå