Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Daddy :love:

"Er du fornøyd med iMacen?"

"Beste verktøyet jeg har?"

"Bra, rensk den og sett opp arbeidsplassen min på den"

"????"

"Jojo, vi går og kjøper 27 tommeren til deg heller så lenge du setter opp alt for meg"

LIKER DET!

Du gjør meg kvalm.

• Liker 9
Lenke til kommentar

Fantastisk! Med den maskinen kan du gjøre ... ingenting av nytte whatsoever.

Hva skal jeg gjøre? Sitte og programmere, taste inn masse koder og få frem en kul figur eller hva dere får databoner av? Jeg bruker skjermen til å surfe, redigere video og se film. Thats fucking it. Har aldri hatt så mye hodepine før som når jeg hadde en PC med windows. Denne FUNKER hver dag uten at jeg skal klø meg i hodet av problemer, og den bruker ikke 14 dager før power-knappen er trykket til den er klar til å brukes.

Husker den gangen jeg byttet min iPhone 3G ut i en testvinnende Samsungtelefon. Dummeste jeg noen gang har gjort. Klarte å leve med den i 3 måneder før jeg ga den til broren min og kjøpte meg en iPhone 4. Gikk 3000 kroner i minus fordi jeg skulle spare 1800 kr i forhold til iPhone 4.

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar
Hva skal jeg gjøre? Sitte og programmere, taste inn masse koder og få frem en kul figur eller hva dere får databoner av? Jeg bruker skjermen til å surfe, redigere video og se film. Thats fucking it. Har aldri hatt så mye hodepine før som når jeg hadde en PC med windows. Denne FUNKER hver dag uten at jeg skal klø meg i hodet av problemer, og den bruker ikke 14 dager før power-knappen er trykket til den er klar til å brukes.

Da kjøper man seg heller en god PC, pluss en stor og fin skjerm, til en tredel av prisen du brukte på den største greia du har bilde av!

Lenke til kommentar

Da kjøper man seg heller en god PC, pluss en stor og fin skjerm, til en tredel av prisen du brukte på den største greia du har bilde av!

Jeg eier ikke tålmodighet til å vente på at en pc skal starte opp, og deretter bruke enda lengre tid før man kan begynne å åpne programmer. Åpner man før den har loadet ferdig, går alt til helvette. Da skal den jobbe, jobbe, jobbe før man tilslutt bare skrur av driten. Jeg skal ha ting som fungerer.

Jeg vet ikke om jeg var veldig uheldig med min forrige pc, men den var et mareritt. En Dell XPS M1330 som hadde ganske så lik prislapp som den iMacn jeg sitter på nå. Jeg vil ikke tenke på hvor mange timer jeg satt på forum for å prøve å fikse problemer, hvor lenge jeg satt i telefoner med Dell-folk, hvor mange ganger jeg hadde reperatører hjem på døra. Det gidder jeg bare ikke.

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...