Gavekort Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hjemme i Sandnes med 3 måneder ferie! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Hjemme i Sandnes med 3 måneder ferie! sadness > ferie http://www.youtube.com/watch?v=nP4WsQZIqNU&feature=related 0:45 - to mercedes, de vet hvordan de gjør det. Endret 21. juni 2011 av Amberlamps Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hjemme i Sandnes med 3 måneder ferie! sadness > ferie Når man har vært oppe i Nordland i 10 måneder, så er det godt å komme hjem til våte og kalde Sandnes! Godt med sivilasjon og andre "søringa" rundt seg. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Ikke lange kjøreturen til Stavanger, anbefaler deg det hvis det er "sivilisasjon" du er ute etter. 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) 4,6 i snitt! Nå skal jeg ødelegge gleden din. Ut av ungd.skolen hadde jeg 4.9. Ut av vgs hadde jeg 5.3. Nettop. Jeg er best. Andre folk som fikk bedre enn meg, men det ødelegger ikke for meg. Grunnen er at av de folkene (sikkert ink. deg) så var det nesten forventet å få så bra, men jeg (som alltid har hatt rundt 3 i snitt) hadde ikke forventet så bra av meg! Men hvis du lever av å se ned på andre; DU ER SUPERGOD!!!<3<3!!XDXD Endret 21. juni 2011 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Det var du som postet Fuck Yeah, som jeg ser på som å se ned på andre, eller "jeg er bedre enn deg"-holdning. Han bare svarte deg. Slik ser jeg det. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hva er gærent med den holdningen? Ser ned på signaturen min. Høhøhø. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Sa ikke det var noe gærnt, utenom når man reagerer når noen igjen topper deg. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Det var du som postet Fuck Yeah, som jeg ser på som å se ned på andre, eller "jeg er bedre enn deg"-holdning. Han bare svarte deg. Slik ser jeg det. Huh, antok at den var litt mer sånn "fornøyd med seg selv" sak jeg. Menmen.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Ikke lange kjøreturen til Stavanger, anbefaler deg det hvis det er "sivilisasjon" du er ute etter. Har ikke sansen for Stavanger. Men jeg drar gjerne noen turer opp om jeg føler for, for det er som sagt ikke rare turen. Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 (endret) Enormt herlig å ta seg en varm dusj når man kommer hjem fra jobb og er helt stiv og støl... Samt at jeg har fri idag, så jeg kan sove lenge EDIT: Hadde og glemt at jeg skulle få tilbake skattepenger! Og vips, så fikk jeg flere tusen ekstra på konto! Endret 21. juni 2011 av Olimaen 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Andre folk som fikk bedre enn meg, men det ødelegger ikke for meg. Grunnen er at av de folkene (sikkert ink. deg) så var det nesten forventet å få så bra, men jeg (som alltid har hatt rundt 3 i snitt) hadde ikke forventet så bra av meg! Gratulerer! Men hvis du lever av å se ned på andre; DU ER SUPERGOD!!!<3<3!!XDXD Du vet like godt som meg at det ikke var sånn ment. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Bestått teorien i dag :D Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Takk, er så glad at jeg går rundt og smiler hele tiden. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Kjenner til følelsen! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Forelska i Lykke Li. La meg ta deg med på date, søtetøsa Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 En ting som virkelig gjør meg glad er å våkne opp å se samboeren min. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 At moren min nettopp kom hjem fra Sverige, med 24 Mtn Dew, 24 Mtn Dew White Out, 12 Mtn Dew Code Red og 12 Mtn Dew Voltage. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Andre folk som fikk bedre enn meg, men det ødelegger ikke for meg. Grunnen er at av de folkene (sikkert ink. deg) så var det nesten forventet å få så bra, men jeg (som alltid har hatt rundt 3 i snitt) hadde ikke forventet så bra av meg! Gratulerer! Men hvis du lever av å se ned på andre; DU ER SUPERGOD!!!<3<3!!XDXD Du vet like godt som meg at det ikke var sånn ment. Hehe jada, men gøy å erte litt likevell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå