NothinDoin™ Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Blir aldri gammel! http://www.youtube.com/watch?v=JdFOpYHTHKk Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Morfin var vel kanskje litt å ta i når jeg tenker meg om haha. Mente selvfølgelig likegyldighetssprøyta man får på sykehuset. Jeg fikk flere av den ja. Hater sykehus. Valium? Jeg fikk i alle fall valium forrige gang jeg fikk beskjed om operasjon. Tvangssprøyte sånn at jeg skulle roe meg ned et par tusen hakk.. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Løvenes Konge! Ser på det nå 1 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Moro med klassebesøk hos Microsoft Norge! Sånn går det når man tar litt ansvar, og en verdig avslutning på året Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Å ha nok penger til å kunne kaste bort tusenlapper på unødvendige ting gjør meg glad. Masse tusjer, neglelakk, korsett, klær, fin sminke, hårklyper med blomster og fargeleggingsbøker med pirat- og prinsessemotiver, Macbook Pro for eksempel. Nå passer den meg også. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Sløs av penger å kjøpe macbook. 2 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Og hva skrev Lemon? Gøy å kaste bort tusenlapper på unødvendige ting. Nå skal jeg likevel kjøpe Macbook fordi jeg ikke kun betaler for ytelse og spesifikasjoner, men utseende, byggekvalitet, batterilevetid, portabilitet, OSX og den forbaskede eplelogoen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Denne helgen er fjerde gang på kort tid at jeg greier å komme meg hjem fra Grønland midt på natten med promille off the charts. Tipper jeg utstråler en gal aura av kampsport, makt og crazyness. Husker egentlig ikke mye av hvordan jeg kom meg hjem, men jeg liker å tro at jeg ble omringet av innvandrere før jeg tok en flying kick og plantet loafersen i haken på han ene, da ble de andre så redde at de løp hjem. Ca. 98.7% sikker på at dette er tilfellet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Med unntak av de to siste, så får man det på alle andre laptopper også. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Hipsterdamer. Hvem vil nå ha det? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Dessuten drar Mac damer Det er også viktig. Med unntak av de to siste, så får man det på alle andre laptopper også. Noen få, ikke alle. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Min Alienware pro 1337 gaming pc drar damer som faen når jeg forteller dem hvilken lvl jeg er på wow 2 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Dessuten drar Mac damer Nåvel. Denne helgen er fjerde gang på kort tid at jeg greier å komme meg hjem fra Grønland midt på natten med promille off the charts. Tipper jeg utstråler en gal aura av kampsport, makt og crazyness. Husker egentlig ikke mye av hvordan jeg kom meg hjem, men jeg liker å tro at jeg ble omringet av innvandrere før jeg tok en flying kick og plantet loafersen i haken på han ene, da ble de andre så redde at de løp hjem. Ca. 98.7% sikker på at dette er tilfellet. Neste gang skal jeg betale et kamerateam for å følge deg fra du står opp og gjør deg klar til forumtreff, til du er trygt hjemme i din egen seng. Ser for meg timesvis med underholdning. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Er det bare ikke å feste et slikt spionkamera på'n? Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Grattis. Gjett hvem som fikk en 2er i spansk muntlig. Haha! Hvis jeg hadde visst at det var så ille, hadde jeg faktisk kommet. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Haha! Hvis jeg hadde visst at det var så ille, hadde jeg faktisk kommet. Told you. Sa jeg ikke kunne språket. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Moro med klassebesøk hos Microsoft Norge! Sånn går det når man tar litt ansvar, og en verdig avslutning på året Du husket vel på å brenne ned bygget og pisse på logoen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå