Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morfin var vel kanskje litt å ta i når jeg tenker meg om haha. Mente selvfølgelig likegyldighetssprøyta man får på sykehuset. Jeg fikk flere av den ja. Hater sykehus.

Valium? Jeg fikk i alle fall valium forrige gang jeg fikk beskjed om operasjon. Tvangssprøyte sånn at jeg skulle roe meg ned et par tusen hakk.. :p

Lenke til kommentar

Å ha nok penger til å kunne kaste bort tusenlapper på unødvendige ting gjør meg glad. Masse tusjer, neglelakk, korsett, klær, fin sminke, hårklyper med blomster og fargeleggingsbøker med pirat- og prinsessemotiver, Macbook Pro for eksempel.

Nå passer den meg også. ;)

Lenke til kommentar

Denne helgen er fjerde gang på kort tid at jeg greier å komme meg hjem fra Grønland midt på natten med promille off the charts.

 

Tipper jeg utstråler en gal aura av kampsport, makt og crazyness. Husker egentlig ikke mye av hvordan jeg kom meg hjem, men jeg liker å tro at jeg ble omringet av innvandrere før jeg tok en flying kick og plantet loafersen i haken på han ene, da ble de andre så redde at de løp hjem.

 

Ca. 98.7% sikker på at dette er tilfellet.

Lenke til kommentar

Dessuten drar Mac damer

Nåvel.

 

Denne helgen er fjerde gang på kort tid at jeg greier å komme meg hjem fra Grønland midt på natten med promille off the charts.

 

Tipper jeg utstråler en gal aura av kampsport, makt og crazyness. Husker egentlig ikke mye av hvordan jeg kom meg hjem, men jeg liker å tro at jeg ble omringet av innvandrere før jeg tok en flying kick og plantet loafersen i haken på han ene, da ble de andre så redde at de løp hjem.

 

Ca. 98.7% sikker på at dette er tilfellet.

Neste gang skal jeg betale et kamerateam for å følge deg fra du står opp og gjør deg klar til forumtreff, til du er trygt hjemme i din egen seng. Ser for meg timesvis med underholdning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...