Alliha Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 http://www.youtube.com/watch?v=IJPZzciixKI I just nostalgia-ed in my pants. :love: 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) I just nostalgia-ed in my pants. :love: Blir liksom ikkje det same utan den koselige pipelyden frå eit gammalt firkanta fjernsyn og den nydelige lukta frå skjermen. (lukt av statisk elektrisitet liksom, ozon? Eller elektrifisert støv?) Edit: kanskje ikkje quote youtube? Og det gjer meg glad at eg faktisk har 2 stk Nintendo 64, 4 handkontrollar og spela Super Mario 64, Rampage 1&2, Donkey Kong, Pokemon Stadium, Banjo & Kazooie og Lego Racers. Klassikarar eg saknar i samlinga er Diddy Kong Racing og Ocarina of Time/Majora's Mask. Endret 14. juni 2011 av svelemoe Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Eksamen i morra, så sommerferie! Det beste av alt at jeg er ikke nervøs 3 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Så bra! Lykke til Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Eksamen i morra, så sommerferie! Det beste av alt at jeg er ikke nervøs Så flott! Lykke til! Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Så nettopp 'My Neighbor Totoro' for første gang Also, genial mann: Endret 14. juni 2011 av handerrre Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 http://www.youtube.com/watch?v=OjFoiy7MEy0 Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Så nettopp 'My Neighbor Totoro' for første gang Fantastisk film, akkurat som resten av Studio Ghibli-katalogen. Og når det er snakk om Studio Ghibli må jeg nesten innrømme at jeg gleder meg som en 11 år gammel gutt som skal pupper for første gang til Porco Rosso 2: The Last Sortie kommer. Blir garantert k-naaaall! Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Etter å ha av levd på åtte brødskiver og noen slurker vann på to dager, er dette en nyhet å komme hjem til, superawesome. Rhino, du er min helt. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Gjorde endelig alvor ut av det årelange svermeriet for å farge håret rødt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Rhino, du er min helt. Er du hårsår? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Kanskje jeg skal prøve å leve på gule nonstop. Mmmm. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Rødt hår og gule nonstop ftw. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Rhino, du er min helt. Nei. Jeg er din helt. Rødt hår og gule nonstop ftw. Det er de to beste, ja! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Fikk låne direktørens bil idag Passet fint da jeg skulle på en liten tur med kjærligheten selv. FIN DAG! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Fikk oppdaterte priser med mitt favorittflyselskap i dag. Det betyr to nye ferier i 2012 er sikret, jeg må bare bestemme meg mellom et par destinasjoner nå. Står mellom 4-5 stk nå. e: også må jeg driver lobbyvirksomhet i form av å lure med minimum en partner in crime på disse turene. Endret 15. juni 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Fri imorgen! Fantastisk film, akkurat som resten av Studio Ghibli-katalogen. Og når det er snakk om Studio Ghibli må jeg nesten innrømme at jeg gleder meg som en 11 år gammel gutt som skal pupper for første gang til Porco Rosso 2: The Last Sortie kommer. Blir garantert k-naaaall! Skal snart se "Miyazaki 6 Pack (Castle in the Sky / Kiki's Delivery Service / Nausicaa of the Valley of the Wind / Porco Rosso / Princess Mononoke / Spirited Away)" og Anime var mye gøyere enn jeg hadde trodd Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Det er bare og glede seg. Alt er kvalitet så det holder. Kiki's Delivery Service er sånn ca. tidenes søteste og koseligste film. Og, anime er som med alt annet. Masse bra, masse middelmådig og masse ræva. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Øl og gode fremtidsutsikter gjør meg ganske så glad. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Tok nettopp en dusj deilig ! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå