Mchansern Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Hadde 15 dager udokumentert fravær på siste året i vgs tror jeg. Gikk ut med 5.1 i snitt så jeg ga litt faen på slutten. 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg tror jeg hadde dobbelt av det man kunne ha for å få godkjent vitnemål, jeg. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Hadde 15 dager udokumentert fravær på siste året i vgs tror jeg. Gikk ut med 5.1 i snitt så jeg ga litt faen på slutten. What? Jeg trodde du var en lat liten apekatt fra Afrika. Trengte du de karakterene for å bli.. ehm.. det du er nå? 4 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Hadde 15 dager udokumentert fravær på siste året i vgs tror jeg. Gikk ut med 5.1 i snitt så jeg ga litt faen på slutten. Hadde 4,6 i snitt og ca 5-10 dager fravær hvert år. Det meste var udokumentert og pga. forsovelse. Tror jeg sov i gjennomsnitt 4-5 timer per døgn gjennom hele VGS. Hadde 15 dager udokumentert fravær på siste året i vgs tror jeg. Gikk ut med 5.1 i snitt så jeg ga litt faen på slutten. What? Jeg trodde du var en lat liten apekatt fra Afrika. Trengte du de karakterene for å bli.. ehm.. det du er nå? I lol'd Selv om jeg vet at jobben til Hansern krever utdanning osv). 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Krever ikke utdanning å pimpe hoes dagen lang vel. 7 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg tror jeg hadde dobbelt av det man kunne ha for å få godkjent vitnemål, jeg. Så du har ikke fullført VGS? Kommet i gang med trening igjen, begynt å spise skikkelig og har til og med lagd treningslogg. Det er så sinnsykt deilig. Gleder meg til å nå formen jeg var før jeg sluttet å trene, for så å vokse videre. Skal bli skikkelig villmann 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Joda, det ordna seg på et vis. ...men for å si det som Hans: Trenger ingen utdanning for å være hoe dagen lang. 2 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Å våkne/sovne ved siden av kjæresten min hver dag. <3 3 Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Å se gjennom bilder fra gammle jobben gjør meg lykkelig og glad. 1 Lenke til kommentar
Curver Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Mobilen jeg har bestilt kommer nok i dag :-) 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Mobilen jeg har bestilt kommer nok i dag :-) Hvilken mobil? Endret 14. juni 2011 av Diskutant 1 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Skal tilbake til Oslo til favorittjenten min 1 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Å se på filmer fra barndommen gjør meg glad. Skal se på Løvenes Konge senere i kveld Endret 14. juni 2011 av Karina Hulesangerhule Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Kunsten til Mike Mitchell Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Å ha nok penger til å kunne kaste bort tusenlapper på unødvendige ting gjør meg glad. Masse tusjer, neglelakk, korsett, klær, fin sminke, hårklyper med blomster og fargeleggingsbøker med pirat- og prinsessemotiver, for eksempel. Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Kaste bort penger? Ikke bare penger, men tusenlapper!? Er du gal, frøken? Hvordan kan det gjør noen glad? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Å ha nok penger til å kunne kaste bort tusenlapper på unødvendige ting gjør meg glad. Masse tusjer, neglelakk, korsett, klær, fin sminke, hårklyper med blomster og fargeleggingsbøker med pirat- og prinsessemotiver, for eksempel. Eller så kan du gi litt av det til meg? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Kaste bort penger? Ikke bare penger, men tusenlapper!? Er du gal, frøken? Hvordan kan det gjør noen glad? Jeg er verdens største skapmaterialist, skjønner du. Liker å ha ting. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Gjør meg glad at jeg er ferdig med videregående om under ett døgn. Eneste som skiller meg fra sommerferie nå er en muntligeksamen i matematikk. Planke. EDIT: Hvordan kunne jeg ikke nevne at jeg også skal til Magaluf på lørdag?! Og at jeg sannsynligvis kommer til å tjene rundt 40 000 kr i sommer? OG at jeg begynner på universitet til høsten? Endret 14. juni 2011 av greiven Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Kaste bort penger? Ikke bare penger, men tusenlapper!? Er du gal, frøken? Hvordan kan det gjør noen glad? Jeg er verdens største skapmaterialist, skjønner du. Liker å ha ting. Jeg skjønner...ikke. Lite som slår følelsen av å sjekke kontoen sin og se at den er full av penger...som man ikke tørr å bruke i fare for å gå tom før eller siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå