Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde 15 dager udokumentert fravær på siste året i vgs tror jeg.

Gikk ut med 5.1 i snitt så jeg ga litt faen på slutten.

Hadde 4,6 i snitt og ca 5-10 dager fravær hvert år. Det meste var udokumentert og pga. forsovelse. Tror jeg sov i gjennomsnitt 4-5 timer per døgn gjennom hele VGS.

Hadde 15 dager udokumentert fravær på siste året i vgs tror jeg.

Gikk ut med 5.1 i snitt så jeg ga litt faen på slutten.

What? Jeg trodde du var en lat liten apekatt fra Afrika. Trengte du de karakterene for å bli.. ehm.. det du er nå?

I lol'd :D

Selv om jeg vet at jobben til Hansern krever utdanning osv).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg hadde dobbelt av det man kunne ha for å få godkjent vitnemål, jeg.

Så du har ikke fullført VGS?

Kommet i gang med trening igjen, begynt å spise skikkelig og har til og med lagd treningslogg. Det er så sinnsykt deilig. Gleder meg til å nå formen jeg var før jeg sluttet å trene, for så å vokse videre. Skal bli skikkelig villmann

• Liker 1
Lenke til kommentar

Å ha nok penger til å kunne kaste bort tusenlapper på unødvendige ting gjør meg glad. Masse tusjer, neglelakk, korsett, klær, fin sminke, hårklyper med blomster og fargeleggingsbøker med pirat- og prinsessemotiver, for eksempel.

Lenke til kommentar

Å ha nok penger til å kunne kaste bort tusenlapper på unødvendige ting gjør meg glad. Masse tusjer, neglelakk, korsett, klær, fin sminke, hårklyper med blomster og fargeleggingsbøker med pirat- og prinsessemotiver, for eksempel.

Eller så kan du gi litt av det til meg? :innocent:

Lenke til kommentar

Gjør meg glad at jeg er ferdig med videregående om under ett døgn. :new_woot: Eneste som skiller meg fra sommerferie nå er en muntligeksamen i matematikk. Planke.

EDIT: Hvordan kunne jeg ikke nevne at jeg også skal til Magaluf på lørdag?! Og at jeg sannsynligvis kommer til å tjene rundt 40 000 kr i sommer? OG at jeg begynner på universitet til høsten?

:love:

Endret av greiven
Lenke til kommentar

Kaste bort penger? Ikke bare penger, men tusenlapper!? Er du gal, frøken? Hvordan kan det gjør noen glad? :ohmy:

Jeg er verdens største skapmaterialist, skjønner du. Liker å ha ting.

Jeg skjønner...ikke. Lite som slår følelsen av å sjekke kontoen sin og se at den er full av penger...som man ikke tørr å bruke i fare for å gå tom før eller siden. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...