Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Mikrokontrollere er enda gøyere, men PLS er gøy det også.

 

Mikrokontrollere er faktisk lettere å programmere for meg, har mer oversikt i ett programmeringspråk enn ett ladderdiagram.

Laddergram er helt jævligt IMO, FBS is where it's at.

 

For å ikke gå helt off-topic: Matte muntlig gjør meg glad, men jeg sliter sinnsykt med å finne/lage oppgaver jeg kan bruke :/

Endret av ;_;
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ris og laks er faktisk ganske godt.

Minner nesten litt om sushi.

 

Ris er dritbillig, laks som pålegg er også ganske billig. Ca 20 kroner.

Koster mindre det, enn hva som helst av annet kjøtt og tilbehør.

 

Trenger ikke automatisk å kjøpe firstprice-pizza bare fordi man har dårlig råd.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kameraten min som har tatt flylappen! var med på en flytur i dag og det var helt vilt! Her er noen bilder fra turen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det kan ikke sammenlignes med å fly passasjerfly i det hele tatt. Vanvittig morsomt og god utsikt.

Endret av Sno
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det nyeste albumet til Death Cab for Cutie gjør meg utrolig glad :wee::love:

Anbefales på det sterkeste.

 

 

 

Tja, ingen jeg kjenner som har vært borti barnevernet over en lengre periode har noe som helst godt å si om dem.

 

Samme her. Alle de jeg vet om som har blitt utsatt for "barnevern" har nå et intenst hat over de folkene.

 

Jeg har enda til overs å se noen som har vært involvert med barnevernet som faktisk har noe godt å si om dem.

Men kjenner dere alle som har vært borti barnevernet?

Selvfølgelig vil mange ha sterke følelser imot de, det er jo tross alt fremmede som 'bryter seg inn' i deres liv og snur alt på hodet.

Hvis barnevernet hadde vært så ille, hadde det da eksistert idag?

 

Og det er sånne oppfatninger som dette:

Akuratt det intrykket jeg har oså, barneværne er et barnefengsel.

som skapes og gjør det vanskeligere for barn som trenger hjelp å få hjelp.

 

 

 

De tar valg for barn som de like gjerne kunne tatt selv. Slik som Kaymeerah sier. Det som oppfattes som den positive delen av barnevernet er hovedsaklig bare politiarbeid.

Absolutt ikke, barnevernet har blant annet samtaler med vergene for å vurdere om politiet skal blandes inn, om jeg ikke tar feil.

 

Legger forresten alt i spoiler ettersom dette er rimelig Off Topic.

 

 

Lenke til kommentar

Det nyeste albumet til Death Cab for Cutie gjør meg utrolig glad :wee::love:

Anbefales på det sterkeste.

 

 

 

Tja, ingen jeg kjenner som har vært borti barnevernet over en lengre periode har noe som helst godt å si om dem.

 

Samme her. Alle de jeg vet om som har blitt utsatt for "barnevern" har nå et intenst hat over de folkene.

 

Jeg har enda til overs å se noen som har vært involvert med barnevernet som faktisk har noe godt å si om dem.

Men kjenner dere alle som har vært borti barnevernet?

Selvfølgelig vil mange ha sterke følelser imot de, det er jo tross alt fremmede som 'bryter seg inn' i deres liv og snur alt på hodet.

Hvis barnevernet hadde vært så ille, hadde det da eksistert idag?

 

Og det er sånne oppfatninger som dette:

Akuratt det intrykket jeg har oså, barneværne er et barnefengsel.

som skapes og gjør det vanskeligere for barn som trenger hjelp å få hjelp.

 

 

 

De tar valg for barn som de like gjerne kunne tatt selv. Slik som Kaymeerah sier. Det som oppfattes som den positive delen av barnevernet er hovedsaklig bare politiarbeid.

Absolutt ikke, barnevernet har blant annet samtaler med vergene for å vurdere om politiet skal blandes inn, om jeg ikke tar feil.

 

Legger forresten alt i spoiler ettersom dette er rimelig Off Topic.

 

 

Hadde Nord korea enda vært nord korea dersom det var så ille? Den logikken der funker ikke.

 

The future is medieval gjør meg glad :) Kaiser Chiefs er like knall nå som i gamle dager.

Lenke til kommentar

Hva forventer du når man kommer fra en middelstor by og ender opp i en bygd for 10 måneder. Plassen er grei, jeg skal bare aldri igjen bo på en så liten plass igjen.

 

Nei, ikke sånn, bare at du er ferdig med den skolen, og da ikke har flere kjekke eksperimenter å fortelle oss om/ vise video fra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...