Karina Hulesangerhule Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Tror jeg får ganske bra snitt i år Og i morgen er det kino! Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 at det straks er sommerferie gj;r meg glad Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Angående barnevernet. Jeg har aldri vært borti dem på noen måte, men slik jeg ser det, er det ikke likevel bedre enn alternativet i de fleste tilfeller? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Ikke for meg. De prøver faktisk å få meg til å bo hos moren min, noe som har vist seg til å virke ekstremt dårlig. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Femmer i norsk muntlig! Og VGS er over! Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 4,8 i snitt og bare igjen og presentere eksamen! 1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Været i Trondheim idag! <3 Haha, random deluxe. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 It makes me happy! Grilling og frisby på marinen Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Angående barnevernet. Jeg har aldri vært borti dem på noen måte, men slik jeg ser det, er det ikke likevel bedre enn alternativet i de fleste tilfeller? De tar valg for barn som de like gjerne kunne tatt selv. Slik som Kaymeerah sier. Det som oppfattes som den positive delen av barnevernet er hovedsaklig bare politiarbeid. 1 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Sitter og mimrer litt! :love: 3 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=8eDWo_ZIUs4 Det her er kanskje verdens beste diggeste låt. Endret 9. juni 2011 av KongKake Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Lage, og se på, store avanserte PLS-styrte systemer Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 PLS er gøy ja, men man må organisere de skikkelig så man ikke ender opp helt sporløs når man ser på det neste gang. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 PLS er bare forenklet programmering. Learn to mikrokontroller. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Mikrokontrollere er enda gøyere, men PLS er gøy det også. Mikrokontrollere er faktisk lettere å programmere for meg, har mer oversikt i ett programmeringspråk enn ett ladderdiagram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå