CFM Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Vi har både Peppes og Dolly hjemme^^ TO Dollys faktisk.. Men den aller beste pizzaen i Halden er npk Marco Polo. Den har ingen restaurant eller servering og er riktignok bare et lite gatekjøkken, men fy så god pizza. De er faktisk de eneste som har klart å lage god pizza med tykk bunn Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Mat gjør meg glad! Spesielt usunn mat. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Brusen Urge. Ingen flere prøver. Slapper av med litt rolig Daft Punk. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Eg har forbedra meg med eit halvt minutt på 3000m. Eg er fortsatt i elendig form, men godt å sjå litt framgang. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 At jeg klarte og hoppe 3.95 i lengde Det som er gøy er at jeg suger i sport, gym os.v Bare god i rugby selv om jeg er 1.74 og veier 55 kg eller noe sånt Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Er god i rugby jeg og^^ Jeg er 182 og veier 90 kg da Vært 182 og 90 kg siden 8 klasse så var morsomt når vi hadde rugby på skolen. Lenke til kommentar
Ulriksen Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Ferdig med matte eksamen! :!: Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Det gjør meg glad å vite at jeg skal daue en gang. Tenk så fint å komme seg bort fra dette møkkalivet på denne latterlige kula som svirrer rundt en middelmådig stjerne. Gjør det deg GLAD ? Det gjør meg deprimert! Med en gang jeg begynner å tenke på sånnt, tvinger jeg tankene over på noe annet. OT : Å kjøre bil når det er sol og sommer, med vinduet rullet ned, og god musikk på full guffe, DA er jeg glad da. Synger og skråler med gjør jeg også Enig i den, nydelig å tømme girene mens man hører på musikk, og suse bortover den gloheite asfalten. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Er vi heldig kommer peppes OG dolly til byen Peppes KOMMER. De har ansatt folk. Får lokale på gamle G-sport sine lokaler Good news Lenke til kommentar
Korka Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Bursdag idag, men dog...Får nesten ingen penger eller noe :/ Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Bursdag handler da ikke bare om penger og gaver. Ikke tenk sånn på det. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Det handler om å bli klokere. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 At jeg har oppdaget fantastisk musikk som Rolling Stones, Stray Cats, Elvis. Har alltid sett på dem som "Bestefar musikk" selv om hver av bandene har 3 av mine all time favorite songs(Paint It Black, Rock This Town, Devil In Disguise) Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Bursdag idag, men dog...Får nesten ingen penger eller noe :/ Gratulerer med dagen ihvertfall. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 At jeg skal arrangere grilling på Søndag. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Ferdig med matte skriftlig eksamen, faen det er digg det! Nå blir det langhelg med mye avslapping! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Bursdag idag, men dog...Får nesten ingen penger eller noe :/ Gratulerer med dagen Hadde du bodd i nærheten skulle du fått en bamseklem pluss litt av komf pengene mine men du bor så langt borte Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 Dune i hånden, Monster Magnet i bakgunnen. Jeg er euforisk Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2008 At Chelsea tapte gjør meg ikke glad, faen heller! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå