NoNamesLeft Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 At jeg fikk den kalde krigen som eksamensoppgave! Ser frem til å presentere imorgen. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Femmer på muntlig eksamen, og det regna som faen når sykla hjem, ble overdrevent våt. Deilig! Endret 9. juni 2011 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Barneverns-jævlene? wtf, hvorfor det? De fucket livet mitt til helvete i ca. 3-5 år. Det er selvfølgelig trist at noe sånt har skjedd, men er alle barnevernsansette dermed noen jævler? Litt barnslig og dum generalisering? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Jeg vet om en polakk som stjal noe datautstyr. Derfor er polakker noen jævler. 1 Lenke til kommentar
Coltiefication Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Var hos tannlegen i dag og hadde null hull! Fire eller fem år siden jeg fikk tennene sjekket sist så jeg er strålende fornøyd! Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 At jeg endelig slutter og være kvalm. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Barneverns-jævlene? wtf, hvorfor det? De fucket livet mitt til helvete i ca. 3-5 år. Det er selvfølgelig trist at noe sånt har skjedd, men er alle barnevernsansette dermed noen jævler? Litt barnslig og dum generalisering? Tja, ingen jeg kjenner som har vært borti barnevernet over en lengre periode har noe som helst godt å si om dem. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Samme her. Alle de jeg vet om som har blitt utsatt for "barnevern" har nå et intenst hat over de folkene. 1 Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Akuratt det intrykket jeg har oså, barneværne er et barnefengsel. 1 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Sitter her med en øl, FORDI VGS ER FERDIG. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Barneverns-jævlene? wtf, hvorfor det? De fucket livet mitt til helvete i ca. 3-5 år. Det er selvfølgelig trist at noe sånt har skjedd, men er alle barnevernsansette dermed noen jævler? Litt barnslig og dum generalisering? Jeg har enda til overs å se noen som har vært involvert med barnevernet som faktisk har noe godt å si om dem. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Feil tråd, much? Fått tilbake første eksamen nå, har siste dette semesteret i morgen. Starter bra, veffal. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 At HB (scooteren min) startet og jeg har nå vært ute og kjørt igjen. For første gang siden august. Herlig! 1 Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 - At sola skinner - At jeg nyter hjemmelaga kaffe latte - Og at jeg skal reise til "storbyen" på lørdag på dagstur Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 3'er på mattetentamen. Høres kanskje ikke så "stort" ut for mange her, men for meg så er det akkurat det 1 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Gratulerer! Jeg er såå glad! Var forberedt på en 3 eller 4 på franskprøva. Men neida, fikk 6!! 1 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Gratulerer! Jeg er såå glad! Var forberedt på en 3 eller 4 på franskprøva. Men neida, fikk 6!! Félicitations! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Feil tråd, much? Les den første innledene posten til diskusjonen, så ser du at det er riktig tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå