KKake Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Battlefield 3! Fy faen for en rå grafikk. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Videoen fra E3 var litt... pervers... Tror jeg får ta en nærmere titt på det etterhvert. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Dette gjør meg ekstremt glad. http://www.youtube.com/watch?v=3mFzGkl6Jr0 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Videoen fra E3 var litt... pervers... Tror jeg får ta en nærmere titt på det etterhvert. Ja, den var faktisk ganske pervers. Tror nesten jeg må fikse en heftig PC til BF3 kommer. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Denne videoen som jeg fant via ItAvisen: Meh, er ikke fan av touch, og hvertfall ikke på en pc. Synes win7 er flott som det er. Hvis de infører ribbons (noe jeg mener å ha lest om før) klikker det for meg. /mu/ sharethreads gjør meg glad, masse flott ny musikk å oppdage 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 To dager til jeg er ferdig med ALT av skolearbeid på grunnskolen. Fredag skal jeg til Hamar for å svømme litt, og tafse på søte folk. Så er det en uke vi nesten ikke gjør en dritt på skolen, og fredagen etter det så er dem togtur opp til Elverum får å se på Glittertind, for ikke å glemme at jeg skal tafse på Linderud. Etter det drar foreldra mine på ferie, så det blir en uke med bare meg og storebror, etter det er det ut på Hvaler en stund! Lenke til kommentar
greiven Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 To dager til jeg er ferdig med ALT av skolearbeid på grunnskolen. Om bra nøyaktig syv dager og 15 timer er jeg ferdig med videregående. I win Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 På torsdag rundt 10-tida er jeg ferdig med VGS. For resten av livet mitt. 5 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Kino til fredag med verdens beste gutt Lenke til kommentar
greiven Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Lurer på hva Kim Jong-Il ser på der... Lenke til kommentar
Psitaylor Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 sommerferie og ny skrillex EP It appears my ears have been raped 1 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg er bare så utrolig glad for tiden Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 AAAAAAHHH! 4 nye Halospill på vei! Holy crap, happyness overload! Er blodfan av de spillene... 1 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Skal på halvdags fisketur i morgen Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 At ein kompis av meg fant ut dette i dag, medan eg såg på: LOLOLOLOLOL Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 ENDELIG fått sommerjobb. Etter å ha søkt en million plasser, vært rundt med CVer og søknader, ringt osv. ganske lenge, fikk jeg jobb i dag. Er ikke lett når jeg kommer fra en liten plass, og ikke bor der til vanlig. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Gw0gOjOWDuI&feature=feedu Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 At det faen meg er ferie neste uke! Lenke til kommentar
Gretcheen Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg får 6 i matte!!! Åååh, gledesdaaag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå