Pokey Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Hvor er det dere ser E3 live? Har litt lyst til å få med meg hva Nintendo har på lager. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 http://www.youtube.com/e3 f.eks Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Følelsen når sensoren sier at det var ingenting å trekke for, og absolutt ingen svakheter, er ganske brukbar. 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Norsklæreren min! De fleste er kommet opp i muntlig eksamen idag og har hatt en kort briefing med læreren. De fleste lærerne er gått for dagen mens min lærer skal ta meg imot nå klokken 4. Han vet at vi ikke har fått gjort noe før denne tid, og vi kan komme med det vi har satt opp "Jeg er også tilgjengelig på telefon ut kvelden" SÅNN SKAL DET FAENMEG VÆRE! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Legion of Bastards kom i posten i dag. Vakkert papircover og herlig musikk. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Fått meg ny samboer i en måned Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Tenke på fremtidsplaner gjør meg glad! Sitter nå å planlegger hvilken bil jeg skal kjøpe, hva jeg skal jobbe som, hvor jeg skal studere og hvor jeg skal bo i studietiden. Så mye å glede seg til! Ikke minst at jeg kan ta bil-sertifikatet for 1500kr, mens dere stakkars mennesker må betale opp mot 30.000kr. Endret 7. juni 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ikke minst at jeg kan ta bil-sertifikatet for 1500kr, mens dere stakkars mennesker må betale opp mot 30.000kr. Hvordan får du til det? At jeg har mitt høyeste snitt i år (5.5, bitchez) til tross for laber innsats. Jeg går nå på Medier & kommunikasjon, så det er kanskje ikke så fantastisk. Lenke til kommentar
krangel Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Fikk 5 på muntlig eksamen, norsk. Ahh der var jeg sikra 5 i snitt Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ikke minst at jeg kan ta bil-sertifikatet for 1500kr, mens dere stakkars mennesker må betale opp mot 30.000kr. Hvordan får du til det? Ved å bo 6 måneder i Storbritannia. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Kom opp i religion på muntlig eksamen i dag. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ikke minst at jeg kan ta bil-sertifikatet for 1500kr, mens dere stakkars mennesker må betale opp mot 30.000kr. Hvordan får du til det? Ved å bo 6 måneder i Storbritannia. Men hvor mye koster det ikke å studere i Storbritannia? Ting som gjør meg glad, tror jeg har funnet meg en jente. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Ikke minst at jeg kan ta bil-sertifikatet for 1500kr, mens dere stakkars mennesker må betale opp mot 30.000kr. Hvordan får du til det? Ved å bo 6 måneder i Storbritannia. Men hvor mye koster det ikke å studere i Storbritannia? Det er sant! Men så er jeg norsk statsborger og har noe som heter Lånekassen. Jeg betaler hundre tusen per år, men så går dette en god investering i tillegg til at jeg er garantert en arbeidsplass tredje året der jeg kan tjene noe av det inn. Hadde ikke vært så mye billigere å studert i Norge. Endret 7. juni 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Sjefen sa jeg ville få et betydelig lønnshopp slik jeg kom på lik linje med vikarene vi vil ansette. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Bare lurer men er jeg den eneste som synes Windows 8 ser helt genialt ut? CANT WAIT Link til en artikkel eller noe? Fant bare fake greier. Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Har vært på jobb for 2. gang nå og lært masse om å melke, fore og stelle med kuer. Jeg er mildt sagt jævlig fornøyd med å endelig ha fått meg en jobb. Har vært rundt på gårder, butikker i hele bygda, og så ender jeg jammen opp på nabogården. Skal slå plenen hos tante i morra også, 200 for 45 minutter arbeid, ikke galt. 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ååh, så heldig du er som kan jobbe på gård! Jeg har gjort det mot kost og losji noen ganger, og det er helt utrolig fint. 2 Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Bare lurer men er jeg den eneste som synes Windows 8 ser helt genialt ut? CANT WAIT Link til en artikkel eller noe? Fant bare fake greier. Denne videoen som jeg fant via ItAvisen: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=WDry3QUllYk Den er riktignok ganske lang. Btw! Gjør meg glad at en ny Halo serie kommer Endret 7. juni 2011 av UsedToBeSane Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Begynner å få en god kvalitet på bildene mine igjen. Det er godt å se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå