Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Norsklæreren min!

 

De fleste er kommet opp i muntlig eksamen idag og har hatt en kort briefing med læreren. De fleste lærerne er gått for dagen mens min lærer skal ta meg imot nå klokken 4. Han vet at vi ikke har fått gjort noe før denne tid, og vi kan komme med det vi har satt opp :) "Jeg er også tilgjengelig på telefon ut kvelden"

 

SÅNN SKAL DET FAENMEG VÆRE!

Lenke til kommentar

Tenke på fremtidsplaner gjør meg glad! Sitter nå å planlegger hvilken bil jeg skal kjøpe, hva jeg skal jobbe som, hvor jeg skal studere og hvor jeg skal bo i studietiden.

 

Så mye å glede seg til! wub.gif

 

Ikke minst at jeg kan ta bil-sertifikatet for 1500kr, mens dere stakkars mennesker må betale opp mot 30.000kr.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Ikke minst at jeg kan ta bil-sertifikatet for 1500kr, mens dere stakkars mennesker må betale opp mot 30.000kr.

Hvordan får du til det?

 

At jeg har mitt høyeste snitt i år (5.5, bitchez) til tross for laber innsats. Jeg går nå på Medier & kommunikasjon, så det er kanskje ikke fantastisk.

Lenke til kommentar

Ikke minst at jeg kan ta bil-sertifikatet for 1500kr, mens dere stakkars mennesker må betale opp mot 30.000kr.

Hvordan får du til det?

Ved å bo 6 måneder i Storbritannia.

Men hvor mye koster det ikke å studere i Storbritannia?

 

Ting som gjør meg glad, tror jeg har funnet meg en jente.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke minst at jeg kan ta bil-sertifikatet for 1500kr, mens dere stakkars mennesker må betale opp mot 30.000kr.

Hvordan får du til det?

Ved å bo 6 måneder i Storbritannia.

Men hvor mye koster det ikke å studere i Storbritannia?

 

 

Det er sant! Men så er jeg norsk statsborger og har noe som heter Lånekassen. Jeg betaler hundre tusen per år, men så går dette en god investering i tillegg til at jeg er garantert en arbeidsplass tredje året der jeg kan tjene noe av det inn.

 

Hadde ikke vært så mye billigere å studert i Norge.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Har vært på jobb for 2. gang nå og lært masse om å melke, fore og stelle med kuer.

 

Jeg er mildt sagt jævlig fornøyd med å endelig ha fått meg en jobb. Har vært rundt på gårder, butikker i hele bygda, og så ender jeg jammen opp på nabogården. :)

 

Skal slå plenen hos tante i morra også, 200 for 45 minutter arbeid, ikke galt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...