Thor - God Of Thunder Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Spilt paintball i dag for fyrste gong. Jævli morro, og litt vondt Fekk også tak i paintball utstyr til ein verdi av 4000kr for 1750kr. Bare skutt 500 skot med markøren. Herlig! Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Disse gutta gjør meg jævlig glad! http://vimeo.com/19651796 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Akkurat vært ute i skogen og løpt med bikkja, nå drikker jeg iskald melk. Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Jeg har endelig skaffet meg en deltidsjobb! Skal være avløser for nabobonden. Endret 5. juni 2011 av Christian_K 3 Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg har endelig skaffet meg en deltidsjobb! Skal være avløser for nabobonden. Jeg er overtrøtt, får ikke sove. Kunne sverge jeg leste du skulle være avløser for nabohunden! Det som gjør meg glad er grillfest på stranda i morgen, og så ny grillfest på onsdag langt, langt hjemmefra. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg har endelig skaffet meg en deltidsjobb! Skal være avløser for nabobonden. Jeg er overtrøtt, får ikke sove. Kunne sverge jeg leste du skulle være avløser for nabohunden! Leste den tre ganger før jeg så at det stod bonden 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Kvotestatusen er tydeligvis satt opp igjen, jeg kan nå høre på videoer på youtube igjen. Good, good. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Frank Zappa gjør meg glad! Han klarer å kombinere fantastisk musikk sammen med absurd humor! http://www.youtube.com/watch?v=hcm7uJ74XFI Du får lov til å hoppe til 1:20. Endret 6. juni 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Just kommet hjem fra jobb, og nå skal jeg sove hele dagen Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Ferdig med eksamen i sosialkunnskap, og veldig lettet. Slapper av det lille jeg kan til siste rest av fandenskap som ikke er langt unna, så egentlig fornøyd. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 At jeg får eksamensoppgaven i morgen og har fremføringen i muntlig på torsdag. Ikke fordi muntlig er så jævlig festlig, men fordi jeg da er ferdig med VGS på torsdag. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Rørforsterker og Skrillex på vinyl! Oooh! 4 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Kvotestatusen er tydeligvis satt opp igjen, jeg kan nå høre på videoer på youtube igjen. Good, good. Hvorfor ikke bare laste ned? Frank Zappa gjør meg glad! Han klarer å kombinere fantastisk musikk sammen med absurd humor! http://www.youtube.com/watch?v=qtuTUsDd6gk Lenke til kommentar
Coltiefication Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Rørforsterker og Skrillex på vinyl! Oooh! Jeg misunner deg voldsomt akkurat nå! Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Bare lurer men er jeg den eneste som synes Windows 8 ser helt genialt ut? CANT WAIT Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 er jeg den eneste som synes Windows 8 ser helt genialt ut? Ja. BF3 gjorde meg veldig glad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå