Coltiefication Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 'go tur på byn Takker! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Bursdag! Endelig er jeg 19, kjent som en superduper-alder hvor man egentlig ikke kan gjøre noe nytt. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Å hoppe i senga som en fireåring. 3 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 EN svært futkig og hyggelig kveld med gode venner. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Ellie Goulding sin musikk! Skremmer meg litt at jeg begynner å høre på slik musikk, men sangene hennes er fantastiske! http://www.youtube.com/watch?v=0NKUpo_xKyQ 1 Lenke til kommentar
Grand Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg så hu live i fjor, og jeg må innrømme at det er en av de beste konsertene jeg har vært på. Vanvittig god atmosfære plant publikum og hele konserten generelt Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 http://www.minecraftforum.net/topic/360023-4-bit-redstone-computer-attached-to-small-scale-internet/ HOLY SHIT Fy faen! Nice! Det der må han ha brukt tid på. O.o 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Festligheter fra Juleferga.... -Maskinisten gaar igjennom en bunke diverse boeker ang ferger , en heter Prins Andrew , min kone Fergie. -de 3 cubanerne rimer paa div ord.....cigarillos , Drillos.... -Naar de tar opp cubanerne saa foreslaar Trond eller Roger at en av cubanerne burde legges i stabilt samleie. -Kapteinen gaar bare paa dass paa kvelden....lulz -tunnelskrekkekspert Eric Slapton og sjeik Ali Kevell *humrer* Endret 5. juni 2011 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg fikk til å åpne porten Lenke til kommentar
CFM Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Har lakkert AutoPass brikka i dag. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Ikke for å være kjip, men hva pokker er vitsen med det? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Er jo ikke akkurat pent å ha en svær hvit stygg kloss midt i ruta... Endret 5. juni 2011 av CFM Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Så nettopp The Green Hornet og fy faen for en film Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Ikke for å være kjip, men hva pokker er vitsen med det? Synes faktisk det var en veldig god idé, jeg. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg fikk til å åpne porten Gratulerer! Måtte du bare løfte den lille klaffen på toppen eller hjalp det bare å riste mer i den? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg fikk til å åpne porten Gratulerer! Måtte du bare løfte den lille klaffen på toppen eller hjalp det bare å riste mer i den? WAT? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg fikk til å åpne porten Gratulerer! Måtte du bare løfte den lille klaffen på toppen eller hjalp det bare å riste mer i den? Nei, eg trur han bare måtte bytta batteri i fjernkontrollen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 http://www.youtube.com/watch?v=KhDNXOcOkoc Så gøy Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Jeg fikk til å åpne porten Gratulerer! Måtte du bare løfte den lille klaffen på toppen eller hjalp det bare å riste mer i den? Nei, eg trur han bare måtte bytta batteri i fjernkontrollen. Ler faktisk ut høyt her jeg sitter 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå