Gjest medlem-1432 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hester er flokkdyr og skal ikke stå alene, du får sikkert plass til en liten shettis eller noe, i tillegg! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Synd det var overskyet i går. Endret 2. juni 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hm, ja. tror kanskje de holder med de dyra jeg har nå. Katt, hund, marsvin og to kaniner :!: Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hester er flokkdyr og skal ikke stå alene, du får sikkert plass til en liten shettis eller noe, i tillegg! Mennesker er også flokkdyr. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Det er så koselig med dyr. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Ja! Elsker dyr Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Mennesker er også flokkdyr. Ok...takk for at du deler info. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Værsågod. Bare å spørre om det er noe mer du lurer på. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg var allerede klar over det, men for all del. Hyggelig det. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Og jeg elsker barnet mitt 2 Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg blir bare så utrolig fantastisk glad av og se sønnen min hele dagen Det skjønner jeg godt. Hadde besøk av nevøen min på 7 måneder i dag. 2 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg blir bare så utrolig fantastisk glad av og se sønnen min hele dagen Det skjønner jeg godt. Hadde besøk av nevøen min på 7 måneder i dag. Babyer er bare sååå kos da Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg brenner røkelse på rommet mitt, så kommer stefaren min inn. "Her lukter det jo kinesisk opiumsbule, Vegard!" Jeg digger den karen. 7 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Synd det var overskyet i går. Skyene gikk bort i siste liten, så jeg fikk sett solformørkelsen, med teleskop(!) Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Jeg blir bare så utrolig fantastisk glad av og se sønnen min hele dagen Det skjønner jeg godt. Hadde besøk av nevøen min på 7 måneder i dag. Babyer er bare sååå kos da Babyer ser ut som rompetroll og lukter mindre delikat. Skal jeg ha barn, skal det bestilles en som er 3-4 år. Ah, noe som gjør meg glad: Kom på jobb i dag, så var alle dørene stengt! Hvem hadde vel visst at det er helligdag i dag? Endret 2. juni 2011 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 MANN GEGEN MANN Rammstein er kos. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Elsker sånne sære fridager som ingen feirer (pinse, kristi himmelfart). Fri og ingen commitments (som f.eks Jul). Endret 2. juni 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Nothindonin: Kan ikke bestille det da... uansett så er det en glede med å ha barn samme hva andre sier Svangerskap,fødsel alt er bare fint! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Nothindonin: Kan ikke bestille det da... uansett så er det en glede med å ha barn samme hva andre sier Svangerskap,fødsel alt er bare fint! Vet ikke helt om du greier å overbevise meg om at svangerskap og fødsel er så fint. Klart, det er sikkert fantastisk på den ene måten, på den andre måten har man kvalme, vond kropp, bekkenløsning og så selve fødselen. Tanken gjør meg litt redd. Endret 2. juni 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå