Diskutant Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 The point of that being? Jeg kommenterer at jeg begynner å gå lei videoen. Point var akkurat det. Du begynner å bli lei av videoen, det er poenget med posten din. I den hyggelige tråden. Jeg synes den var morsom, og elsker å bli møtt av sånne svar. Det vil alltid være noen som misliker noe du skriver, så jeg må kanskje begynne å ignorere det.. Point being: jeg ble glad av den. Du trenger ikke fortelle meg at du er lei av den i denne tråden. Å høre regn utenfor gjør meg veldig glad! 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Point var akkurat det. Du begynner å bli lei av videoen, det er poenget med posten din. I den hyggelige tråden. Jeg synes den var morsom, og elsker å bli møtt av sånne svar. Det vil alltid være noen som misliker noe du skriver, så jeg må kanskje begynne å ignorere det.. Point being: jeg ble glad av den. Du trenger ikke fortelle meg at du er lei av den i denne tråden. Å høre regn utenfor gjør meg veldig glad! Jeg har ikke sett den i denne tråden enda, den har bare blitt spammet over alle slags IM i dag. Regnet i hele dag her i Bergen. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Regnet i hele dag her i Bergen. Åh, kan jeg komme på besøk? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Jau, bare ta deg en tur innom du. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 At jeg endelig får overnatte med kjæresten Kan jeg også bli med? Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Laanghelg og 5 i prøvemuntlig eksamen :!: Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 At jeg er supermekaniker og derfor går mopeden min igjen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Denne karen her er lyspunktet i mitt til tider triste liv. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 At jeg endelig får overnatte med kjæresten Husk kondom, kjære venn. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 For første gang på en unødvendig god stund har jeg faktisk en sikker plan for de neste årene i livet. Føles godt. Føles jævlig godt! 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Seven Samurai var virkelig verdt å bruke 3 nattetimer på. 1 Lenke til kommentar
9090 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Kan jeg også bli med? tjaa, tror nok det blir litt trangt. Tror uansett du hadde forsvunnet frivillig ganske fort Husk kondom, kjære venn. Eller p-pille Endret 2. juni 2011 av Millattack Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Denne karen her er lyspunktet i mitt til tider triste liv. Åååw, er det din egen? Hester er så vakre og snille dyr. Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Langhelg gjør meg glad. Og at jeg var ute i går og ikke er det minste fyllesjuk i dag. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Kaninen min! Han er så nydelig Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Åååw, er det din egen? Hester er så vakre og snille dyr. De biter. 2 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 En i klassen ble sparka i ryggen som resulterte i brudd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå