Kammizez Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Alt annet en listepop fra 80-tallet og utover er bæsj. True story, bare se på spotifylisten min. Fylt med Bieber, Miley Cyrus, tysk eurodance og andre kunstverk. http://open.spotify.com/user/mchansern/playlist/5uI6tS3SNTQoBXgeq8o89g Slutt å troll med Opeth a. Sorry, jeg finner ikke 80-tallet i din spilleliste. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Tarzan Boy. tredje øverst, easymode. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Alt annet en listepop fra 80-tallet og utover er bæsj. True story, bare se på spotifylisten min. Fylt med Bieber, Miley Cyrus, tysk eurodance og andre kunstverk. http://open.spotify.com/user/mchansern/playlist/5uI6tS3SNTQoBXgeq8o89g Slutt å troll med Opeth a. Haha, genialt :!: Subscribes Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Hvem har størst katalog av Wimp og Spotify? Vurderer å bytte fra Spotify til Wimp. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?app=forums&module=post§ion=post&do=reply_post&f=63&t=787750&qpid=17821415 Jeg liker spesielt godt å seede den der ..Ellers har jeg installert meg en fiinfiin liten bilstereo av typen Alpine CDE-123R, så jeg er kjempeglad, og ser med sorg, hvilken vei pengene ruller når jeg begynner med slik galskap.. :/ ..Men et fint bekjentskap med min kjære bil har begynt! Endret 30. mai 2011 av SpecialForce Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Sitte og redigere bilder og høre på Katatonia Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Sitte og redigere bilder og høre på Katatonia Takk for den! Husker jeg hørte Katatonia - Evidence på en fragmovie fra Counter-Strike for 4-5 år siden og digget den! Husket den igjen nå, og hører på den. God sang i seg selv og nostalgi på en gang! Digger det! Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 At jeg vant vip-billetter til Seinfeld på lørdag. Gleder meg! 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg skal legge meg! Det gjør meg veldig glad! 1 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Det skal jeg også Natta Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Dansk öl! Har kjöpt en massa. Bor videlst bron. Danmark - mitt andra hem. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) American Psycho-boken. Herre Jesus så mye morro som står. I start stabbing him in the stomach, lightly, above the dense matted patch of pubic hair. This sobers him up somewhat and instinctively he tries to cover himself with his hands and the dog starts yipping, really furiously, but it doesn't attack, and I keep stabbing at the bum now between his fingers, stabbing the backs of his hands. His eye, burst open, hangs out of its socket and runs down his face and he keeps blinking which causes what's left of it inside the wound to pour out like red, veiny egg yolk. I grab his head with one hand and push it back and then with my thumb and forefinger hold the other eye open and bring the knife up and push the tip of it into the socket, first breaking its protective film so the socket fills with blood, then slitting the eyeball open sideways, and he finally starts screaming once I slit his nose in two, lightly spraying me and the dog with blood, Gizmo blinking to get the blood out of his eyes. I quickly wipe the blade clean across the bum's face, breaking open the muscle above his cheek. Still kneeling, I throw a quarter in his face, which is slick and shiny with blood, both sockets hollowed out and filled with gore, what's left of his eyes literally oozing over his screaming lips in thick, webby strands. Calmly, I whisper, "There's a quarter. Go buy some gum, you crazy fucking nigger." Endret 30. mai 2011 av Mr. Graves Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=GN5cwC7m3Pc So fucking... HERLIG MUSIKK Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 American Psycho-boken. Herre Jesus så mye morro som står. I start stabbing him in the stomach, lightly, above the dense matted patch of pubic hair. This sobers him up somewhat and instinctively he tries to cover himself with his hands and the dog starts yipping, really furiously, but it doesn't attack, and I keep stabbing at the bum now between his fingers, stabbing the backs of his hands. His eye, burst open, hangs out of its socket and runs down his face and he keeps blinking which causes what's left of it inside the wound to pour out like red, veiny egg yolk. I grab his head with one hand and push it back and then with my thumb and forefinger hold the other eye open and bring the knife up and push the tip of it into the socket, first breaking its protective film so the socket fills with blood, then slitting the eyeball open sideways, and he finally starts screaming once I slit his nose in two, lightly spraying me and the dog with blood, Gizmo blinking to get the blood out of his eyes. I quickly wipe the blade clean across the bum's face, breaking open the muscle above his cheek. Still kneeling, I throw a quarter in his face, which is slick and shiny with blood, both sockets hollowed out and filled with gore, what's left of his eyes literally oozing over his screaming lips in thick, webby strands. Calmly, I whisper, "There's a quarter. Go buy some gum, you crazy fucking nigger." Haha, ja. Jeg husker jeg leste den på skolebussen i Canada, på vei fra og til skolen. Til tross for at jeg leste den på norsk ble jeg smått nervøs for at de rundt meg skulle forstå det ekstremt syke jeg faktisk leste. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 At vi fikk gå fra skolen etter ti minutter i dag. Samtlige var gjennomvåte av det verste regnet Follo har sett noen gang, så nå har jeg nettopp varmet meg med en lang dusj, og skal se på film Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Wimp er for teite folk. Wimp er for smarte folk. Hvis du er kunde oss canal digetal får du Wimp premium for 49kr måneden! Halv pris altså.. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Det er derfor jeg vurderer å bytte. Vi har Canal Digital, men ingen i huset gidder å benytte seg av tilbudet. Er katalogen like god, så hvorfor ikke? Finnes Wimp til OSX? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Hvem har størst katalog av Wimp og Spotify? Vurderer å bytte fra Spotify til Wimp. Wimp har noen ting som Spotify har, men jeg føler at Wimp mangler noe av de mindre artistene som fantes på Spotify. Man finner f.eks ikke Sammy Nestico eller Jakwob. Det er derfor jeg vurderer å bytte. Vi har Canal Digital, men ingen i huset gidder å benytte seg av tilbudet. Er katalogen like god, så hvorfor ikke? Finnes Wimp til OSX? Wimp kjører like sømløst på alle platformer som har Adobe Air, inkludert OSX. Jeg bruker det her på Linux. Endret 31. mai 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Feriepenger! Om nom nom! Kanskje jeg skal kjøpe meg noe vettugt for pengene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå