Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

C og C++.

Jeg falt for Java momentant, ihvertfall med den boken som klarer å gjøre programmering morsomt.

Stilig, hvor lang brukte du på å lære de?

:wee:

post-154304-0-01181700-1306703437_thumb.png

:D Lastet selv Ubuntu ned for en stund siden, men har vært for lat til å installere det :thumbdown:

Lenke til kommentar

C og C++.

Jeg falt for Java momentant, ihvertfall med den boken som klarer å gjøre programmering morsomt.

Stilig, hvor lang brukte du på å lære de?

Jeg har drevet på litt på fritiden og hatt timer på skolen, så vil si at jeg maks har programmert C++ og C i et år (med litt lenger bakgrunn i annen programmering). Det meste har gått i Arduino- og PIC sitt framework når det kommer til C.

Jeg legger C++ på is nå, og fokuserer på Java istedet. C trenger jeg fortsatt til mikrokontrollere.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Å være hjemme alene!

I dag har jeg fått polert og vokset bilen for å gjøre den klar til salg. Nå venter indrefilet med fløtegratinerte poteter og god saus før jeg skal ut å ta bilen innvendig.

I tillegg har jeg fri hele uka fra skolen :love:

Å være hjemme alene!

I dag har jeg overclocket Pentium II-prosessoren til hele 300MHz, og har gjort den klar til å prøve å finne noen å selge den til. Nå venter First Price nudler med krydder som jeg har spist i to måneder og en feit fjodde.

I tillegg må jeg komme meg opp kl. 6 i morgen for å bli behandlet som en slave i Kasakhstan. :love:

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Spotify har en veldig merkelig måte å definere et 1-måneds abonnoment på. Klager ikke dog.

Vil du låne meg et par 100-dager? (:

Jeg elsker å spille på jentelaget når vi spiller volleyball i gymmen, og så se at vi nesten slår guttelaget. Jenter og sport altså, :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...