NothinDoin™ Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 At jeg og en kompis skal ta MC lappen neste år, og handle sykler Er nesten ferdig med den. Utrolig gøy opplæring, lærer mye mer enn på bil. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 C og C++. Jeg falt for Java momentant, ihvertfall med den boken som klarer å gjøre programmering morsomt. Stilig, hvor lang brukte du på å lære de? Lastet selv Ubuntu ned for en stund siden, men har vært for lat til å installere det Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) C og C++. Jeg falt for Java momentant, ihvertfall med den boken som klarer å gjøre programmering morsomt. Stilig, hvor lang brukte du på å lære de? Jeg har drevet på litt på fritiden og hatt timer på skolen, så vil si at jeg maks har programmert C++ og C i et år (med litt lenger bakgrunn i annen programmering). Det meste har gått i Arduino- og PIC sitt framework når det kommer til C. Jeg legger C++ på is nå, og fokuserer på Java istedet. C trenger jeg fortsatt til mikrokontrollere. Endret 29. mai 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 At jeg og en kompis skal ta MC lappen neste år, og handle sykler Er nesten ferdig med den. Utrolig gøy opplæring, lærer mye mer enn på bil. Bynte du i år? Lenke til kommentar
;_; Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Får sannsynligvis 6 i standpunkt i matte i år. Hadde en sterk 5-er sist termin, og bare 6-ere etter jul 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 At jeg og en kompis skal ta MC lappen neste år, og handle sykler Er nesten ferdig med den. Utrolig gøy opplæring, lærer mye mer enn på bil. Bynte du i år? Jepp, i midten av april. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Spotify har en veldig merkelig måte å definere et 1-måneds abonnoment på. Klager ikke dog. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Å være hjemme alene! I dag har jeg fått polert og vokset bilen for å gjøre den klar til salg. Nå venter indrefilet med fløtegratinerte poteter og god saus før jeg skal ut å ta bilen innvendig. I tillegg har jeg fri hele uka fra skolen Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Å være hjemme alene! I dag har jeg fått polert og vokset bilen for å gjøre den klar til salg. Nå venter indrefilet med fløtegratinerte poteter og god saus før jeg skal ut å ta bilen innvendig. I tillegg har jeg fri hele uka fra skolen Å være hjemme alene! I dag har jeg overclocket Pentium II-prosessoren til hele 300MHz, og har gjort den klar til å prøve å finne noen å selge den til. Nå venter First Price nudler med krydder som jeg har spist i to måneder og en feit fjodde. I tillegg må jeg komme meg opp kl. 6 i morgen for å bli behandlet som en slave i Kasakhstan. Endret 30. mai 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Er det nå vi skal si "stakkar"? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Blah, fikk endelig meg selv til å betale husleie og regninger. Bedre å sitte igjen med skral konto, enn å ha masse penger man vet man ikke kan bruke. 1 Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Spotify har en veldig merkelig måte å definere et 1-måneds abonnoment på. Klager ikke dog. Vil du låne meg et par 100-dager? (: Jeg elsker å spille på jentelaget når vi spiller volleyball i gymmen, og så se at vi nesten slår guttelaget. Jenter og sport altså, Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=KeN9c2GYJkk&feature=feedf Gjør meg veldig glad. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 At det ser ut til at jeg får et snitt på over 5 i år. Jeg går nå på Medier og kommunikasjon, så det er kanskje ikke så stort. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Opeth er noe av det beste jeg har hørt. Vet ikke hvorfor jeg plutselig begynte å høre på det nå nylig, har jo visst om det i alle tider. Kanskje musikksmaken har modnet seg litt eller noe. Endret 30. mai 2011 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Liker ikke Opeth, musikk er for materialistisk for meg. Det er bare lyd i spesielle toner, skjønner ikke at det kan bety noe for noen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Liker ikke Opeth, musikk er for materialistisk for meg. Det er bare lyd i spesielle toner, skjønner ikke at det kan bety noe for noen. Du begynner å bli litt småcreepy du! Endret 30. mai 2011 av ikkespisgress 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Opeth er bæsj Du er bæsj! Ihvertfall siden jeg antar at du aldri har hørt noe særlig på dem. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Alt annet en listepop fra 80-tallet og utover er bæsj. True story, bare se på spotifylisten min. Fylt med Bieber, Miley Cyrus, tysk eurodance og andre kunstverk. http://open.spotify.com/user/mchansern/playlist/5uI6tS3SNTQoBXgeq8o89g Slutt å troll med Opeth a. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå