Need44speed Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 http://hypem.com/#!/item/1bj3e/Neutral+Milk+Hotel+vs.+Odd+Future+-+King+of+Assmilk+Flowers Neutral Milk Hotel og Tyler, the creator mashup :D Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Skal på kino, Melancholia Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Just fått jobbskjema for sommeren. Ser ut til at jeg får en ganske fin sum som går til Porsche etter sommeren Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Jeg er alene hjemme, og derfor må jeg gjøre litt ekstra rundt i huset. Akkurat ferdig med å lage middag, rydde opp og vaske etter middagen, rydde rommet og sette på en klesvask. Nå er det tid for fri! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 (endret) Jeg tok den "Skriv ditt facebook passord på status og det bli sensurert" greia. Og det va ei som gikk på det! Voldtok sia hennes! Made my day Kjempekult. Jeg lagde russe-nettsted til klassen i fjor, med innlogging og slikt. Plutselig hadde jeg en database med passordene til nesten alle i klassen. Er ikke sikkert de brukte samme passord der som på face, men vedder på at noen gjorde det. Kunne nok ha gjort mye faenskap, men jeg lot være. RESPECT PRIVACY. Det er faktisk fengselsstraff på å missbruke den typen tillit. Egentlig burde du kryptert passordene. Det hadde jeg ikke kunnskap til. Vel. Hvis alt skal være så forbanna seriøst og ende med fengselsstraff, så... faen ta hele dritten. Det var bare noen usynlige bytes med strengdata. Nekter å tro at det egentlig betyr noe som helst for noen. Edit: Eh, beklager, trengte litt utløp. Endret 27. mai 2011 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=ZRKnoHyXSPQ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Den låta var faktisk ganske kul. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Den er trippy som faen også. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Mer morsomt enn hyggelig, men: Gå til Google Translate, velg fra norsk til engelsk, og skriv inn Ole Ivars. For de som ikke gidder: Det blir "Bob Marley" 3 Lenke til kommentar
Coltiefication Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Sitter og venter på en venninne som skal komme for å spille Call of Duty og Halo med meg, det synes jeg er hyggelig! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Kliner til med en spotifylink - jeg er egentlig metalhead, men har en guilty pleasure for skikkelig 90-talls techno/house/trance: Scooter - Weekend! (Nå er det jeg som plager naboene over og ikke omvendt, for en gangs skyld. På tide å trimme basshøyttalerene litt) Endret 28. mai 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Oldschool Trance er jo herlig da! Oldschool Goa er enda bedre. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Fantastisk. I helvete for en hipster! Mangler bare Vespa moped og et medlemskap i Greenpeace. 2 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Drit nå i det, da. Hør på musikken hans! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Kunne ikke brydd meg mindre om musikken. 2 Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 5 på tverrfaglig eksamen og 5 på eksamen i oppsett av langt hår, som jeg var helt utrolig elendig på for bare to måneder siden, gjør meg glad :D Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Kunne ikke brydd meg mindre om musikken. Helt enig. Det er utseendet som teller. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Kunne ikke brydd meg mindre om musikken. Helt enig. Det er utseendet som teller. Når jeg ikke bryr meg om musikken så er det bare imaget som gjenstår, derav dømmer jeg ut av det. Gjør meg glad at jeg kom inn på Lincoln University også! Oh the choices! Edit: Jeg fant også en skikkelig god og morsomt bok om Java! Så nå skal jeg lære mitt programmeringsspråk nummer 3. Endret 28. mai 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Need for Speed Shift 2. Sinnssykt avhengighetsskapende, skulle egentlig legge meg 12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå