Diskutant Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Treningsverk av svak grad men som likevel er der gjør godt, og gjør meg glad! Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg tok den "Skriv ditt facebook passord på status og det bli sensurert" greia. Og det va ei som gikk på det! Voldtok sia hennes! Made my day Kjempekult. Er slikt virkelig nødvendig? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Er slikt virkelig nødvendig? Ja. Selvfølgelig. Du blir kul av det. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Top rated comment på youtube til chaplin-videoen, ftw. satte den saman etter eg leste det. SIKKER på at du ikkje tok den frå reddit ? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Den kommentaren såg eg faktisk ikkje. Bare linken. altså, linken til hovud-videoen. Endret 26. mai 2011 av Alliha Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Er trøtt, gleder meg til å sove, utrolig digg! Endret 26. mai 2011 av handerrre Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Jeg tok den "Skriv ditt facebook passord på status og det bli sensurert" greia. Og det va ei som gikk på det! Voldtok sia hennes! Made my day Woot? Er ikke det ekte? Har aldri giddet å prøve det, men trodde ikke det var fake :O ? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Top rated comment på youtube til chaplin-videoen, ftw. satte den saman etter eg leste det. SIKKER på at du ikkje tok den frå reddit ? Kommentaren på YouTube-videoen ble laget før Reddit-tråden, da. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Det regner på mitt vindu! 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Jeg tok den "Skriv ditt facebook passord på status og det bli sensurert" greia. Og det va ei som gikk på det! Voldtok sia hennes! Made my day Kjempekult. Jeg lagde russe-nettsted til klassen i fjor, med innlogging og slikt. Plutselig hadde jeg en database med passordene til nesten alle i klassen. Er ikke sikkert de brukte samme passord der som på face, men vedder på at noen gjorde det. Kunne nok ha gjort mye faenskap, men jeg lot være. RESPECT PRIVACY. Endret 26. mai 2011 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 (endret) Jeg er en gif! Med hjemmelaget sitron- og appelsingelé! Endret 26. mai 2011 av Lemon 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Tok meg fri i dag. Tenkte på min egen helse. Er uendelig stresset pga jobbing 6 dager i uka, at jeg er arbeidsledig om mindre enn to uker(godt å slippe den jobben, men husleia må betales), uønsket regning på 2500 kr, og at jeg ikke kom inn på skole til høsten. Men men. Happens. Denne dagen skal nytes. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=v-Su1YXQYek Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Neger med stavanger dialekt. Haha, høres helt merkelig ut. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Jeg tok den "Skriv ditt facebook passord på status og det bli sensurert" greia. Og det va ei som gikk på det! Voldtok sia hennes! Made my day Kjempekult. Jeg lagde russe-nettsted til klassen i fjor, med innlogging og slikt. Plutselig hadde jeg en database med passordene til nesten alle i klassen. Er ikke sikkert de brukte samme passord der som på face, men vedder på at noen gjorde det. Kunne nok ha gjort mye faenskap, men jeg lot være. RESPECT PRIVACY. Det er faktisk fengselsstraff på å missbruke den typen tillit. Egentlig burde du kryptert passordene. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Det skal godt gjøres å ikke stå i samfunnsfag. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Ryddet i mailboksen, skikkelig system med 40 forskjellige mapper. AWWWWWYYYYHHHEAAAA. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 (endret) Jeg tok den "Skriv ditt facebook passord på status og det bli sensurert" greia. Og det va ei som gikk på det! Voldtok sia hennes! Made my day Kjempekult. den små ironiske kommentarern der gjorde meg glad, for å beskrive hvor morsom den var, så lo jeg høyt. Frank Ocean gjør meg også forøvring glad. Endret 27. mai 2011 av Sno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå