Gretcheen Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Tenkte bare du var typen, hippie navn n' all Haha, ohoo, her kom fordomsfulle Norge frem. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Det gjør meg ganske glad at jeg greide å gå igjennom Grønland sent på natten i går (i beruset tilstand) uten å bli voldtatt, ranet eller drept. Det kom en gjeng med våre nye landsmenn gående mot meg, men jeg satt øynene hardt inn i de og da tenkte de automatisk "Fy faen, han der er gæren!" og da turte de ikke å voldta/rane/drepe meg. 6 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Tenkte akkurat "hm, jeg er sulten" og så med en gang hørte jeg noen rope "det er mat!!!" Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Det gjør meg ganske glad at jeg greide å gå igjennom Grønland sent på natten i går (i beruset tilstand) uten å bli voldtatt, ranet eller drept. Props! Jeg har byttet ut peppersprayen med glidemiddel og kondomer, like greit å få det unnagjort om man blir overfalt 5 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Det gjør meg ganske glad at jeg greide å gå igjennom Grønland sent på natten i går (i beruset tilstand) uten å bli voldtatt, ranet eller drept. Det kom en gjeng med våre nye landsmenn gående mot meg, men jeg satt øynene hardt inn i de og da tenkte de automatisk "Fy faen, han der er gæren!" og da turte de ikke å voldta/rane/drepe meg. Jeg må nesten spørre, hvorfor vil du absolutt gå gjennom Grønland midt på natta? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Det gjør meg ganske glad at jeg greide å gå igjennom Grønland sent på natten i går (i beruset tilstand) uten å bli voldtatt, ranet eller drept. Det kom en gjeng med våre nye landsmenn gående mot meg, men jeg satt øynene hardt inn i de og da tenkte de automatisk "Fy faen, han der er gæren!" og da turte de ikke å voldta/rane/drepe meg. Jeg må nesten spørre, hvorfor vil du absolutt gå gjennom Grønland midt på natta? Fordi han måtte bevise kor tøff han er. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Det stemmer. Konklusjonen ble at jeg var ganske tøff. 5 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) http://bildr.no/view/887191 Endret 21. mai 2011 av Mr. Graves Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Armageddon gjør meg også glad. Filmen altså. Ordentlig mannefilm. Får meg nesten på gråten hver gang. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Ekte menn griner ikke! Vi får noe i øyet.. Endret 21. mai 2011 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Greit. Får nesten noe i øyet hver gang. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Menn som gråter får knyttneven min i øyet! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Det gjør meg ganske glad at jeg greide å gå igjennom Grønland sent på natten i går (i beruset tilstand) uten å bli voldtatt, ranet eller drept. Det kom en gjeng med våre nye landsmenn gående mot meg, men jeg satt øynene hardt inn i de og da tenkte de automatisk "Fy faen, han der er gæren!" og da turte de ikke å voldta/rane/drepe meg. Menn som gråter får knyttneven min i øyet! Skjedde med denne tråden? TIME FOR SOME RAINBOWS 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Fikk ett skikkelig energi-burst når jeg hørte på psy nå. Psychedelica! 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Armageddon gjør meg også glad. Filmen altså. Ordentlig mannefilm. Får meg nesten på gråten hver gang. Armageddon er en av de teiteste filmene jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Du er en av de teiteste filmene jeg har sett på lenge. Endret 21. mai 2011 av Mr. Graves 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Forandrer ikke på faktumet at filmen er så ræva elendig at de eneste tårene jeg gråt, var for produsentene. 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 http://open.spotify.com/track/1PVy0Xt9Sin3rvF4max0Qr http://open.spotify.com/track/7E154TDctfpfUA8NuF6UAf Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Forandrer ikke på faktumet at filmen er så ræva elendig at de eneste tårene jeg gråt, var for produsentene. Tullball 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå