Mr. A Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Det er fordi det nye systemet deres er så bugget som deg går an å få det. Har vel i alt fått rundt 26 timer gratis spotify. Lenke til kommentar
Gretcheen Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hahaha, vel, gjør ikke meg noe. Jeg er for grådig til å betale, høhø. Dermed passer dette meg utmerket. :] Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 OMGOMGOMG! SO ADORABLE! :love: Subbed so hard! Omg. Søt jente med briller. I'm sold Ser jo ut som en genial ide og Ser ut? Det _er_ heilt genialt. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 OMGOMGOMG! SO ADORABLE! :love: Subbed so hard! Hun sier jo her at hun ikke er full da... http://www.youtube.com/watch?v=vq7G-Q9ZwC0 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Koser meg med Nine Inch Nails på full guffe 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Oh wow det var billig Tror jeg må kjøpe en sånn hvis jeg skal bli KONSOLLGAMER igjen. Ingen HDMI suger baller. Godt at du holder deg til skikkelige maskiner istedenfor drittkonsoller. Keep it up. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg har blitt litt solbrun :!: LITT Lenke til kommentar
CFM Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Sporings applikasjonen til Posten på mobilen gjør meg glad. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=5MHwVuLEXbI Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Jeg fikk sånn gratis Premium i 7 dager, og nå har jeg hatt det i over 2 uker. Wow, Spotify har virkelig blitt gavmild igjen! Sikker på at de ikke bare har begynt å ta penger, da? Uten at du vet det? Når du skaffet deg premium for 7 dager skrev du inn kortkode og sånn. Etter 7 dager har gått, begynner de bare å tappe penger. * This free trial will give you access to the Spotify Premium Service, for the period of 7 days, from the moment that you activate this trial (the 'Free Trial Period'). In order to make use of this free trial, you will need to enter valid payment details on the payment page. Your payment method will automatically be charged for one month's access to Spotify Premium at the current price for your country unless you cancel by logging into your account and cancelling your payment within the Free Trial Period. For more details, please see the Free Trial Terms and Conditions. Kilde: https://www.spotify.com/no/freetrial/ Endret 21. mai 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
Gretcheen Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Oi, faen, det kan hende, ja. Haha, smarte meg leste ikke de greiene før jeg trykket videre. Uuh, det må jeg nesten sjekke. :'D Takk for at du sa ifra, da! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Bare fattigfolk som ikke betaler for spotify. 4 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg laster ned all musikken min fordi jeg er badass pirat. Egentlig ikke. Det er fordi jeg er fattig. 1 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Western-filmer. De er så avslappende og greie å se på. 1 Lenke til kommentar
Gretcheen Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Jepp, jeg er en fattig, grådig student som ikke gidder å bruke penger på ting jeg kan få gratis. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Jepp, jeg er en fattig, grådig student som ikke gidder å bruke penger på ting jeg kan få gratis. Samme her, er så mye bedre å stjele. Alltid greit med litt ekstra gratis godis når man drar fra butikken Lenke til kommentar
Gretcheen Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Samme her, er så mye bedre å stjele. Alltid greit med litt ekstra gratis godis når man drar fra butikken Haha, og på hvilken måte stjeler jeg? Lol Endret 21. mai 2011 av HappyFlower Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Samme her, er så mye bedre å stjele. Alltid greit med litt ekstra gratis godis når man drar fra butikken Haha, og på hvilken måte stjeler jeg? Lol Tenkte bare du var typen, hippie navn n' all Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå