Gavekort Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg kom inn på alle 5 valgene mine i Storbritannia! Cherrio lads! I'm headin' across the pond! 3 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Gjenoppdaget nettopp Infected Mushroom. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Jeg kom inn på alle 5 valgene mine i Storbritannia! Cherrio lads! I'm headin' across the pond! Endret 19. mai 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Å kunne sende noen i fengsel. Har du sendt noen i fengsel? Jeg kom inn på alle 5 valgene mine i Storbritannia! Cherrio lads! I'm headin' across the pond! Gratulerer Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg kom inn på alle 5 valgene mine i Storbritannia! Cherrio lads! I'm headin' across the pond! Gratulerer! Gjenoppdaget nettopp Infected Mushroom. Hvilket album hører du på? Få tak i Hallucinogen, Simon Posford som står bak. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Å kunne sende noen i fengsel. Har du sendt noen i fengsel? Jeg kom inn på alle 5 valgene mine i Storbritannia! Cherrio lads! I'm headin' across the pond! Gratulerer Han ender trolig opp med fengsel ja, men det er uansett godt å se at systemet fungerer. Takk for gratulasjoner! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Gjenoppdaget nettopp Infected Mushroom. Hvilket album hører du på? Få tak i Hallucinogen, Simon Posford som står bak. Trur du blandar IM og Shpongle nå! imo, shpongle > IM. Shpongle passar liksom til alle situasjonar. edit! Eller meinte du bare å anbefala hallucinogen? :!: Sorry for eventuell mistolking. Og apropos hallucinogen, han anbefale jo heile tida Younger Brother, som eg og må gjer! Han er awesome. Endret 19. mai 2011 av Alliha Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 (endret) Selvfølgelig anbefaler jeg Hallucinogen. Shpongle (Hallucinogen uten Raja Ram), IM, Deedrah, Space Tribe og Electric Universe er alle på delt førsteplass når det gjelder favoritter. EDIT: Diskusjon bestemte seg selv for å dobbelkopiere posten. Endret 19. mai 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hørte en del Younger Brother nå, dette må jeg høre på neste gang jeg røyker. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Anbefalte eg nettopp noko psy til den som eg ser på som den ultimate psy-fanen på diskusjon? Holy shit. I feel like Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hahahaha, what? Ser du virkelig på meg som ultimat psy-fan? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Fikk to shorts i posten i dag. Satt som et skudd med heroin på en bakgårdsjunkie. 5 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Hahahaha, what? Ser du virkelig på meg som ultimat psy-fan? Ja! OMGOMGOMG! SO ADORABLE! :love: Subbed so hard! 1 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Ahahahaha, må subscribe selv nå! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Kom opp i muntlig naturfag! Eneste jeg er litt sur for, er fordi jeg mye heller ville kommet opp i skriftlig eksamen! Det er så latterlig lette eksamener som har vært de siste årene. http://www.udir.no/upload/Eksamen/Videregaende/Tidligere_gitte_eksoppg_Kunnskapsl/Fellesfag_vgs/H10/NAT1002_Naturfag_H10.pdf Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Opprydning i mine innleg gjør meg glad. Hardt å være forumnerd/-avhengig.. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 http://www.udir.no/upload/Eksamen/Videregaende/Tidligere_gitte_eksoppg_Kunnskapsl/Fellesfag_vgs/H10/NAT1002_Naturfag_H10.pdf Wtf, er det VG3? Latterlig lett indeed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå