Datasmurf Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 woooooot? cola? hva er det for no tøv? PEPSI MAX henter et glass nå. Galne pike. Jeg boikotter alle produkter fra Pepsi-Co. Julebrus på denne tiden av året? Ja ja, hver sin smak. Jeg har cola på boks. Det er enda mer win enn både julebrus og pils. =D Kjøpt Colabrett? Det har jeg, men nå er jeg tom... Nope, har ikke råd til brett, så jeg kjøpte en burk på Bunnpris i sted. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Finnes ikke noe bedre enn Pepsi Max! Får belegg på tenna av Cola og det smaker ikke godt Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg smaker ikke forskjell på verken Pepsi, Pepsi Max, Coca Cola, Coca Cola Light, eller Coca Cola Zero. Det gjør meg glad 2 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Hvordan er det mulig? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Får kreft av aspartamen i light-produkter og Pepsi Cola smaker generelt sett dovann. Iskrem gjør meg glad. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Is er godt,ja! Spesielt sorbet og jogurt! Det jeg mente med "hvordan er det mulig?" var at jeg lurte på hvordan det er mulig å ikke kjenne forskjell på pepsi og cola! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Oda, du er rar, men jeg liker deg for det. <3 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg smaker ikke forskjell på verken Pepsi, Pepsi Max, Coca Cola, Coca Cola Light, eller Coca Cola Zero. Det gjør meg glad Er du kanskje ein av dei som ikkje kjenner forskjell på non-stop og skittles også? 2 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Halvliter, burger & Dirty Harry. 1 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Burger! mmm. noen som har smakt den nye burgeren på McDonalds, Chicken McTasty? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Nei, holder meg til helvete langt unna McD. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Synes du ikke den ser god ut heller? Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Aldri spist/smakt Skittles Stakkers deg Skittles gjør meg veldig glad Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Skittles er sweeet Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Har ikke spist det på veldig lenge da Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Nei, samme her. Kan kjøpe det i morgen :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå