Takkformeg Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Javel, da var du heldig og ble mast litt ekstra på Hakke lest no oppover på siden så vet ikke hva det står der. EDIT: Ser ut som jeg misforstod deg.. Jeg tok det som at du mente at jeg burde hatt en clicky. Beklager misforståelsen.... Endret 4. mai 2011 av TMK9C Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Å synge med på Lost In Hollywood. Eigentleg det å synge med på songar sånn generelt. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Eigentleg det å synge med på songar sånn generelt. Enig. Elsker å bare bli revet med av musikken jeg hører på. Edit: Og så gjør det meg glad når folk komplimenterer sangstemmen min (selv om jeg selv ikke syns jeg kan synge i det hele tatt). Endret 4. mai 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Å synge med på Lost In Hollywood. Eigentleg det å synge med på songar sånn generelt. Det er mye morsommere når du faktisk kan synge. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Therawyn: Jaaa. Og Kammizez: det er derfor ein syng medan ein er åleine og høyre på musikk. Då kan ein iallefall late som. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Oda, vil du bli min storesøster? Tja, jeg har alltid ønsket meg flere søsken, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Når verdens herligste jente sender søte meldinger. :love: Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 God mat, kald pils og varmt vær. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Å glede seg på andres bekostning med noe som har plaget deg lenge. Det er mer uskyldig enn det høres ut som. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) *Fjernet, tas ikke på forum* Derp. Jeg tipper minst 30% av dere irriterer seg over nysgjerrighet når dere leser dette. Endret 5. mai 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Ja, det føles ut som om hjernen min skal eksplodere. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Det er ikke farlig. Han spurte om det hadde noe med hun narkomane å gjøre. Nei, det har med personlige forhold å gjøre. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Den følelsen man får av å hoppe ned busstrappa til damen med barnevogn og spørre "Vil du ha hjelp til å få ombord den barnevognen" og hun nikker og smiler lettet. Den følelsen - den er digg. (Det er en hyggelig ting - og den gjør meg glad. Derfor passer det!) 1 Lenke til kommentar
aGal Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Skifta clutch på bilen min i dag, endelig kjørbar. Og skruinga var så si bare artig, godt en har en simpel men gjennomtenkt bil der det er greit å skru. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Da må du nevne åssen bil du har og.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå