svelemoe Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 "Festival of colours" faktisk. Trudde det heitte holi, eg. Funfact: Holi blir feira til minne og Krishnas leik med gjetarjentene. RLE-lekse ftw. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Det er USA. Så klart må dei klare å kopiera det på ein eller annan måte. Men uansett. Religionskills. Lenke til kommentar
krangel Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Betsod teorieksamen for lettsykkel idag Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Betsod teorieksamen for lettsykkel idag Grattis! Feilfri? Lenke til kommentar
krangel Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Betsod teorieksamen for lettsykkel idag Grattis! Feilfri? Hehe, nei, ikke helt. Hadde 4 av maks 6. Men bestått er bestått! Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 At jeg er hjemme fra heldagsprøven i naturfag nå. Og den var ganske enkel, så jeg satser på å opprettholde sekseren jeg fikk i fjor. 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Fikk just en gratis tank (65 liter) med V-Power av Shell Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Hvorfor fikk du det? Hahhaha for en gay tråd Takes one to know one. Endret 4. mai 2011 av Zeke Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Amerikaner (19) i dameundertøy skal ha drept naboens pygmegeit :love: Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Hvorfor fikk du det? Hahhaha for en gay tråd Takes one to know one. Hvorfor kaller du CaptainOfCrush en gay tråd? Syns du det var hyggelig? Færøysk metall. Bl.a Tyr? (mener å huske det var færøysk og ganske fresht) Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Full tank med gratis bensin Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Den var clicky altså edit: For de som ikke fant linken: De åpnet en ny Shell stasjon i Kr.sand, og feiret dette ved å senke bensin/diesel-prisene til det de kostet for 50 år siden. Men i stedet for å ta penger, så gikk de rundt med bøsser, og de som ville kunne gi penger til kirkens ettelleranna, og hvis du ikke ville så kunne du bare vente på full tank og kjøre Endret 4. mai 2011 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg la ikke inn noen link at deg gjorde noe De gikk ikke rundt med bøsser, bøssene stod på pumpene. Jeg hadde ikke en eneste krone med meg, kun kort Anyway.. Her er linken http://www.fvn.no/lokalt/kristiansand/article863149.ece Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Synd, hadde det vært noe annet enn nødhjelp kamuflert som misjonering skulle jeg gjerne støttet saken. Men fikk jeg valget ville jeg heller betalt 60-70 kroner for full tank, enn å støtte dem med en tier. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Har nettopp lagt på et lag med voks på bilen. (Over to lag med lakkforsegling som har herdet i to uker nå.) Og at søsteren til dama ble forlovet i går. Endret 4. mai 2011 av CFM Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg la ikke inn noen link at deg gjorde noe De gikk ikke rundt med bøsser, bøssene stod på pumpene. Jeg hadde ikke en eneste krone med meg, kun kort Anyway.. Her er linken http://www.fvn.no/lokalt/kristiansand/article863149.ece Jeg gjorde, innebakt i smilien på toppen av siden her. Og jo, det var ei dame som gikk med bøssa (ihvertfall akkurat når jeg fylte) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå