Thor - God Of Thunder Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Å kunne gå ut i kun shorts og legge seg på solsenga med vin, øl, et par kompiser og Klovner i Kamp dundrende fra høyttalerene og bli liggende der i 5-6 timer uten å gjøre annet enn å skifte stilling. edit: Vant nettopp eit Koss headsett etter ein facebook konkuranse. Ikkje dumt det, då eg hadde tenkt å skaffe meg noko lignande Hvor? På "Hjelp vi er russ" "fan"- siden. Synast Koss sine headsett er heilt greie. Får dei tross alt heilt gratis, så skal ikkje klage Folka rundt deg kommer derimot til å klage og være passivt aggressive. Joda, men det drit eg i. Får bare ta det så høgt at eg ikkje høyrer klaginga! 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Sukk. Folk som deg gjør at jeg misliker kollektivtransport og å bevege meg ute blant "folk". I alle fall uten nok alkohol i kroppen til å døyve opplevelsen / støykansellerende hodetelefoner. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 (endret) Macrofotografering Ekstra gøy når det er knallvær, man har med seg verdens beste kjæreste, og er omringet av fin natur. Endret 23. april 2011 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 What, du kan ikke hatt med deg verdens beste kjæreste. Jeg hadde han med meg på fotografering selv i dag! Ellers. Sol og is! Og å sitte på klippene ved havgapet, drikke litt alkoholholdige drikker, og se på solnedgangen med den viktigste personen i livet mitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Tull og tøys. Jeg har alltid rett, og min er verdens beste. Din kan heller få æren av å være nest best Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Neineinei. Jeg har alltid rett! Helt sant. Vi kan jo prøve oss med en delt førsteplass? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Wow, dette var så klissete at selv Smirnoff ICE'en min virker som om den skulle vært steinhard whisky jo. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Neineinei. Jeg har alltid rett! Helt sant. Vi kan jo prøve oss med en delt førsteplass? Kanskje, eller vi kan arrangere en konkurranse Hans: Dette er ikke forumkafèen, selv om det kanskje kan virke sånn. Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Ja! Konkurranse. Definitivt. Og kliss gjør meg glad, innimellom Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Vart gjort oppmerksom på at The Wombats kjem på ein lokal festival i sommar! Det var ein meget hyggelig overraskelse, blir konge Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Hvilken festival? Ellers så gjør sol meg glad Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Komme hjem til ekte norsk vårstemning og finvær etter to uker i statene! Finvær, påskelam, god musikk og muligheten til å besøke mine gamle venner! Livet er herlig! Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Hvilken festival? Malakoff http://www.malakoff.no/ Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 At jeg akkurat har ryddet opp i musikk samlingen Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 At jeg akkurat har ryddet opp i musikk samlingen Jeg foreslår at du rydder opp i boksamlingen også, og finner fram en norskbok. 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 At jeg akkurat har ryddet opp i musikk samlingen Jeg foreslår at du rydder opp i boksamlingen også, og finner fram en norskbok. Jeg foreslår at du slutter med nedrakking på andres skrivefeil. 4 Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Jeg foreslår ingenting, denne diskusjonen er over. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Hund1. Sovna på stuegulvet, og da jeg våknet hadde hun lagt seg for å sove helt inntil meg med hodet oppå korsryggen min. 4 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 At jeg akkurat har ryddet opp i musikk samlingen Jeg foreslår at du rydder opp i boksamlingen også, og finner fram en norskbok. Kanskje du kan hjelpe til med å finne frem en norskbok, så får du til å burne folk ved å påpeke deres feil. 5 Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 (endret) Snittleif er hyggelig. Endret 24. april 2011 av Mikaeru 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå