Kokobananas Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Eg er glad bileta frå fotoshooten vart fine, og ENDELEG er det orden på rommet mitt. Deilig:) Lenke til kommentar
jaricho Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 fått påskeegg tidlig et digert fult med smågodt, vi snakker 30cm og 15cm på det bredeste, + et fylt med fotetgull (like stort) godt det går så mange filmer på tven for tida Lenke til kommentar
Populært innlegg CFM Skrevet 22. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 22. april 2011 (endret) Nypolert bil! Kan ikke se en vaskeripe i sola engang! Nå står bilen med et nytt lag med lakkforsegling som skal herde i en 4-5 timer før jeg tørker det av igjen. Endret 22. april 2011 av CFM 18 Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Wow imponerende arbeid ! Tar du bilen min i samme sleng eller? xD Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Ordnet noen fradrag på skatten så nå får jeg igjen 46k 2 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 hahahah!! "If you hit the treadmill a little more, you would be in the front". Hahahah, ler så hardt!! 1 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Tror nok Asgeir må overgi tittelen sin. Asgeir ligger på en sterk andreplass dog. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 (endret) Vafler til middag, og nå er det snart vafler til kvelds! Digger å være hjemme alene Nypolert bil! Kan ikke se en vaskeripe i sola engang! Nå står bilen med et nytt lag med lakkforsegling som skal herde i en 4-5 timer før jeg tørker det av igjen. Haha, brukte noen sekunder på å finne bilen Bra jobba! Endret 22. april 2011 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Nypolert bil! Kan ikke se en vaskeripe i sola engang! Nå står bilen med et nytt lag med lakkforsegling som skal herde i en 4-5 timer før jeg tørker det av igjen. Fyttihelvette! Hvilken bil er det, og hvilken farge er det egentlig?! Lenke til kommentar
hursay Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Når jeg finner penger på veien Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Nypolert bil! Kan ikke se en vaskeripe i sola engang! Nå står bilen med et nytt lag med lakkforsegling som skal herde i en 4-5 timer før jeg tørker det av igjen. Fyttihelvette! Hvilken bil er det, og hvilken farge er det egentlig?! Hvis jeg ikke husker helt feil var det audi a4 tdi (sedan versjon) han hadde. I svart. Correct me if i'm wrong. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Portal 2 er de ABSOLUTT BESTE 14 TIMENE I STREKK jeg NOENGANG har brukt. Co-op og SP er begge awesome! Second that! Co-op er gøy indeed, spesielt når du dreper meg ved å fjerne broer over vannet så jeg faller ned. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 (endret) Nypolert bil! Kan ikke se en vaskeripe i sola engang! Nå står bilen med et nytt lag med lakkforsegling som skal herde i en 4-5 timer før jeg tørker det av igjen. Fyttihelvette! Hvilken bil er det, og hvilken farge er det egentlig?! Hvis jeg ikke husker helt feil var det audi a4 tdi (sedan versjon) han hadde. I svart. Correct me if i'm wrong. 02 A6 sedan 1.9TDI Briliantsort Endret 23. april 2011 av Amberlamps Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Vasket, polert og støvsugd C30'n, så nå er det bare å ta på lavprofildekkene så er jeg fornøyd! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Nypolert bil! Kan ikke se en vaskeripe i sola engang! Nå står bilen med et nytt lag med lakkforsegling som skal herde i en 4-5 timer før jeg tørker det av igjen. Fyttihelvette! Hvilken bil er det, og hvilken farge er det egentlig?! Hvis jeg ikke husker helt feil var det audi a4 tdi (sedan versjon) han hadde. I svart. Correct me if i'm wrong. 02 A6 sedan 1.9TDI Briliantsort Var close da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 (endret) Å kunne gå ut i kun shorts og legge seg på solsenga med vin, øl, et par kompiser og Klovner i Kamp dundrende fra høyttalerene og bli liggende der i 5-6 timer uten å gjøre annet enn å skifte stilling. edit: Vant nettopp eit Koss headsett etter ein facebook konkuranse. Ikkje dumt det, då eg hadde tenkt å skaffe meg noko lignande Hvor? På "Hjelp vi er russ" "fan"- siden. Synast Koss sine headsett er heilt greie. Får dei tross alt heilt gratis, så skal ikkje klage Folka rundt deg kommer derimot til å klage og være passivt aggressive. Endret 23. april 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 (endret) Nypolert bil! Kan ikke se en vaskeripe i sola engang! Nå står bilen med et nytt lag med lakkforsegling som skal herde i en 4-5 timer før jeg tørker det av igjen. Fyttihelvette! Hvilken bil er det, og hvilken farge er det egentlig?! Hvis jeg ikke husker helt feil var det audi a4 tdi (sedan versjon) han hadde. I svart. Correct me if i'm wrong. 02 A6 sedan 1.9TDI Briliantsort Var close da Nei. Ut i finværet straks! Endret 23. april 2011 av Amberlamps Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 __________________ Enten så er det ut med kompiser i kveld, eller så blir det ut å ta bilder av solnedgangen. Konge kveld blir det uansett! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Kvelden min skal bestå av lasagne, rødvin og film. I alle fall når temperaturen har sunket såpass at det er mulig å være inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå