CFM Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 Ser noen skriver "8D" i sammenheng med GTA IV.. Hva er det? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 En smiley..? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
The Lulz Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 Ser noen skriver "8D" i sammenheng med GTA IV.. Hva er det? Man bruker den smilien hvis man feks har gjort noe dumt og ler av det, tydligvis mange som driter seg ut i GTA Liksom: "I dag skjønte jeg ikke hvorfor TV'en ville skru seg på. Satt og banka og slo den lenge. Så la jeg merke til at strømmen ikke var kobla til! 8D " Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 Er det egne regler? Jeg bruker den hele tiden, jeg. 8D Lenke til kommentar
CFM Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Seff var det en smiley. Det burde jeg ha visst Men jeg ble glad at jeg fikk vite hva "det" var da Endret 14. mai 2008 av gilera Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 GTA IV dumper ned i postkassa snart. DET er trivelig det.. spesiellt siden det regner og været er kjipt GTA IV dumpet ned i postkassen min den 29. april. @ErlenmeyerFlask: Trodde det var "XD" man brukte da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 WTF?! Når ble det regler for hvilken smiley man kan bruke i hvilken situasjon? O.o Jeg har tydeligvis gått glipp av noe. >_< Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg er en fast tilhenger av denne: =) Fordi den er enkel å skrive; shift+ 0 9 Jeg har nettopp sett Globe Trekker på Travel Channel. Denne gangen var Megan i Danmark og Sverige. Bra program! Hver gang jeg ser på programmet blir jeg så glad Også får jeg lyst til å reise. Lenke til kommentar
Ulriksen Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 At jeg nettopp kom hjem fra en fotballkamp 20 mil unna, vi vant og da Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 WTF?! Når ble det regler for hvilken smiley man kan bruke i hvilken situasjon? O.oJeg har tydeligvis gått glipp av noe. >_< Regler er det nok ikke, en bruker vel de smileyene en synes passer til det en selv skriver. I posten min over mente jeg at jeg trodde "XD" hadde passet bedre. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 16 og 17 mai ! Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 16 og 17 mai ! Blir det drikking ? Ja det blir det Lenke til kommentar
GeO Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 WTF?! Når ble det regler for hvilken smiley man kan bruke i hvilken situasjon? O.oJeg har tydeligvis gått glipp av noe. >_< Regler er det nok ikke, en bruker vel de smileyene en synes passer til det en selv skriver. I posten min over mente jeg at jeg trodde "XD" hadde passet bedre. Regelen er (og dette er strengt, altså) at smileyer av typen som bruker X eller 8 til øyne, er stygge og må unngås. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 Sushirester til frokost ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2008 TwinMOS: Nei. 8D On Topic: To timer til kjæresten tar flyet hit. <3 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2008 PC-en min er 1 time unna :] (pakkesporing) Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 15. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2008 Fanboys kommentarer! xD Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2008 Chicken Pommes. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 15. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2008 Chicken Pommes. Selges den enda ? Den er kjempe god ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå