hawaii2k Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Å finne en kilde av "epic proportions" når man skal skrive en oppgave, det gjør meg glad! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Ja, du ser ut til å være typen som har flere Y-kromosomer enn de fleste om du skjønner hva jeg mener. Dette var lite hyggelig, og du vil derfor bli rapportert til politi for fornærmelsen. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Elsker George Carlin! http://www.youtube.com/watch?v=GFW6NHbWX0E Lenke til kommentar
krangel Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Desverre den slitne dritt renualten til mamma... Kunne godt hvert en audi, men blir digg å kjøre uansett. Venta i 16 år! Renault er da faktisk ikke så ikke, spesielt de nye. Tør faktisk å påstå at den nye megane stasjonsvogn er bedre enn golfs nye stasjonsvogn Sa ikke at Renualt suger, men mammas gjør det. Har nok fått en mandagsbil, men tviler på at verken jeg eller moren min kommer til å kjøpe fransk bil noen gang igjen. Endret 13. april 2011 av krangel.no Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Å spise en stor skillingsbolle etter jeg har sovet i 3 timer siden jeg fikk gå tidlig hjem idag og høre på Kanye West gjør meg veldig glad Fant den beste sida for venneløse personer å komme i kontakt med folk på for sosiale aktiviteter. Er jo helt genialt. Tenkte å lage egen tråd om det, men er ikke sikker om det blir regnet som reklame. Med mindre du tjener på det er det ikke reklame. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Lol Kaymeerah du har lite pluss det betyr at du er verdt mindre enn meg og Dermuzdel. Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 18 år og lappen i dag! Første køyretur aleine var temmeleg ålreit! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Lol dere er verdt mindre enn meg igjen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Øy, cowboy bob, slutt å brief med plussene dine da. -- Hyggelig med en arbeidsdag igjen før påskeferie! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 18 år og lappen i dag! Gratulererer! Første køyretur aleine var temmeleg ålreit! Husker den var rimelig sweet da jeg var i din situasjon Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Lol Kaymeerah du har lite pluss det betyr at du er verdt mindre enn meg og Dermuzdel. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Lol dere er verdt mindre enn meg igjen Du har vært på forumet lenger enn meg så da har du hatt lenger tid på deg til å få pluss enn meg og da bois. Ellers så spiste jeg nettopp en mæd heftig middag og det er hyggelig og gjør meg glad. Mat er artig., Endret 13. april 2011 av ☭ FTW ☭ Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Er verdt eller har vært, FTW? Keep on trollin' Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Oi shit skrev jeg virkelig det der. Flau skrivefeil azz. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Du har vært på forumet lenger enn meg så da har du hatt lenger tid på deg til å få pluss enn meg og da bois. Ganske sikker på at plussefunksjonen kom etter at du registrerte deg på forumet. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Misjonen Noen som har torrent med misjonen? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Misjonen Noen som har torrent med misjonen? trodde du fikk ordna det jeg Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Misjonen Noen som har torrent med misjonen? Du kan laste ned alle episodene gratis fra p4 sine sider, eller iTunes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå