Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hvorfor bergensere har fjernet hunkjønn på alt. En jente får det til å kræsje i hodet mitt.

Hvordan vet du at det skal være EI jente? Kan være de faktisk har rett når de sier EN :ninja:

Fordi "ei jente" viser at det er hokjønn, mens "en gutt" viser at det er hankjønn. Når du sier "en jente", er faktisk første tanken min en transvestitt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det meg!??!?!

Ja, selvfølgelig er det deg. Hvem andre? Altså, når jeg sier "en viss bergenser fra forumet", så KAN det jo bare være snakk om deg. Det er jo ikke andre brukere her fra Bergen. :tease:

Edit: Sarkasme funker virkelig ikke på internett.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Å være våken.

Skjønner ikke hvorfor bergensere har fjernet hunkjønn på alt. En jente får det til å kræsje i hodet mitt.

Hvordan vet du at det skal være EI jente? Kan være de faktisk har rett når de sier EN :ninja:

Fordi "ei jente" viser at det er hokjønn, mens "en gutt" viser at det er hankjønn. Når du sier "en jente", er faktisk første tanken min en transvestitt.

Deg om det.

Jenten og solen og damen høres så mye bedre ut enn jenta, sola og dama, som jeg alltid har irritert meg over at jeg sier og som jeg har prøvd å avvenne meg i årevis.

Lenke til kommentar

Det syns jeg også høres utrolig dumt ut, men takket være Kaymeerah har jeg fått den vanen selv nå. Jeg pleide å ha a-endinger på ALLE hunnkjønnsord, nå er det bare noen få ord igjen som jeg skriver med a-ending. Og når jeg en sjelden gang gjør det så retter jeg som oftest på meg selv.

Fornøyd, din ball av solskinn?

Fornøyd NÅ, da?

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

LOLOLOLOL

Nå er jeg fornøyd. :)

Jeg er ikke fornøyd, du kalte meg en surpomp. Derfor må du utslettes fra jordens overflate.

Du kan fint la innlegget stå som ett monument for min storhet.

FYI, jeg var ikke sur.

Det gjør meg utrolig glad at jeg har førsterett på alt jeg synes er kult eller gøy. :cool:

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...