Slimda Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Skjønner ikke hvorfor bergensere har fjernet hunkjønn på alt. En jente får det til å kræsje i hodet mitt. Hvordan vet du at det skal være EI jente? Kan være de faktisk har rett når de sier EN Fordi "ei jente" viser at det er hokjønn, mens "en gutt" viser at det er hankjønn. Når du sier "en jente", er faktisk første tanken min en transvestitt. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Er det meg!??!?! Ja, selvfølgelig er det deg. Hvem andre? Altså, når jeg sier "en viss bergenser fra forumet", så KAN det jo bare være snakk om deg. Det er jo ikke andre brukere her fra Bergen. Edit: Sarkasme funker virkelig ikke på internett. Endret 12. april 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Å være våken. Skjønner ikke hvorfor bergensere har fjernet hunkjønn på alt. En jente får det til å kræsje i hodet mitt. Hvordan vet du at det skal være EI jente? Kan være de faktisk har rett når de sier EN Fordi "ei jente" viser at det er hokjønn, mens "en gutt" viser at det er hankjønn. Når du sier "en jente", er faktisk første tanken min en transvestitt. Deg om det. Jenten og solen og damen høres så mye bedre ut enn jenta, sola og dama, som jeg alltid har irritert meg over at jeg sier og som jeg har prøvd å avvenne meg i årevis. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Det er jo ikke andre brukere her fra Bergen. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Er det meg!??!?! Ja, selvfølgelig er det deg. Hvem andre? Altså, når jeg sier "en viss bergenser fra forumet", så KAN det jo bare være snakk om deg. Det er jo ikke andre brukere her fra Bergen. Ja ikke sant Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Unnskyld meg men Jenten høres helt for jævlig ut Datasmurf 5 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Skjønner ikke hvorfor bergensere har fjernet hunkjønn på alt. En jente får det til å kræsje i hodet mitt. Det syns jeg også høres utrolig dumt ut, men takket være Kaymeerah har jeg fått den vanen selv nå. Jeg pleide å ha a-endinger på ALLE hunnkjønnsord, nå er det bare noen få ord igjen som jeg skriver med a-ending. Og når jeg en sjelden gang gjør det så retter jeg som oftest på meg selv. Fornøyd, din ball av solskinn? Fornøyd NÅ, da? Endret 12. april 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) LOLOLOLOL Nå er jeg fornøyd. Jeg er ikke fornøyd, du kalte meg en surpomp. Derfor må du utslettes fra jordens overflate. Du kan fint la innlegget stå som ett monument for min storhet. FYI, jeg var ikke sur. Det gjør meg utrolig glad at jeg har førsterett på alt jeg synes er kult eller gøy. Endret 12. april 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Kea Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 See updated post. Og ja, jeg vet du ikke var sur, men det betyr ikke at det ikke er gøy å fornærme deg ved å peke det ut. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Nynorsk! Kvar kjem du frå? Eg kjem ifrå vest-telemark gut! Men eg bur delevis i Skien. If it`s trouble you are looking for? Enn du? Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Jøss, godt å se noen telemarkinger her inne. Jeg er fra Ulefoss. Har hytte i Fyresdal også. Lenke til kommentar
krangel Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Sweet sixteen, skal ut og råne etterpå! Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Jøss, godt å se noen telemarkinger her inne. Jeg er fra Ulefoss. Har hytte i Fyresdal også. oooo, eg gjeng på skule på Dalen, oooo Dei få gongene eg har vore i fyresdal, er det kunn ein gong eg kan hugse, hehe. Ein del i klassa mi er frå fyresdal også. Du kjenner kanskje nokon av dei du då Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Sweet sixteen, skal ut og råne etterpå! Så lenge du kjører audi så går det greit for meg Lenke til kommentar
krangel Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Desverre den slitne dritt renualten til mamma... Kunne godt hvert en audi, men blir digg å kjøre uansett. Venta i 16 år! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Krangel.nos første ord: "brum brum" Født med pedaler under beina og wunderbaum hengende fra hvor den nå enn kan henge fra 2 Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 DAMN. Elsker Wasting Light!!!! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Åh søren, jeg som alltid har hatt som mål å få 1000 pluss før deg. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Tydeligvis klarte jeg det før dere begge. Skulle du sett. Snedig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå