Mord-Sith Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Jaa, mer nynorsk! Flink Cricket! Selv tør jeg ikke skrive nynorsk. Jeg er livredd for at nynorskgramatikkpolitiet skal henrette meg xD Jeg joiner nynorsk-tråden din Alliha, i hvert fall som en observatør. Fine tråden Endret 8. april 2011 av Isilme Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Lever på en positivitetsbølge. Da rir du på bølgen. Sykkeltur i morgen med søss og en annen kis. Skal vi tro meteorologene blir det nydelig vær her i bygda rundt formiddagen. Gleder meg! Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jaa, mer nynorsk! Flink Cricket! Selv tør jeg ikke skrive nynorsk. Jeg er livredd for at nynorskgramatikkpolitiet skal henrette meg xD Eg synest faktisk at det er heilt fantastisk når folk skriv grammatikk feil. Men enda kjekkare er det jo viss det er i samband med kritikk av andre sin grammatikk, då... Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Eg synest faktisk at det er heilt fantastisk når folk skriv grammatikk feil. Men enda kjekkare er det jo viss det er i samband med kritikk av andre sin grammatikk, då... Jo, det er jo alltid da det er best. Er typisk at gramatikkfeilene lurer seg fram når du skal rette på noen. Ellers ting som gjør meg glad: Hans Zimmer! Hørt på musikken i hele kveld mens jeg prøver å skrive ei novelle på nynorsk. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 http://www.fubiz.net/2011/03/07/real-life-version-of-up/ Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg nekter å skrive Nynorsk, er helt forferdelig på Nynorsk-grammatikk. 1 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg nekter å skrive Nynorsk, er helt forferdelig på Nynorsk-grammatikk. This Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg synes nynorsk er helt ok. Eneste forholdet jeg har til det er riktignok teksting av obskure programmer på NRK1. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Har ikke noe imot Nynorsk, jeg synes det er ett fint skriftspråk, mye bedre enn bokmål ihvertfall. Problemet jeg har med Nynorsk er at jeg er elendig med Nynorsk rettskriving og grammatikk. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Kaizers Orchestra i kveld Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 !!!Bare 8 dager til Game of Thrones omg omg omg!!! 2 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Sommar dekka har kommet på nu xD Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Kaizers Orchestra i kveld Lucky Luke! Kaizers Orchestra gjør meg glad, og StumbleUpon Endret 9. april 2011 av handerrre Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Elsker StumbleUpon. Finner så mye bra knaz der :-) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Etter påske -> drar 4-5mnd utenlands både jobb og privat kontinuerlig. Jobb: Thailand, Nederland, Sørlige Afrika, Tyskland og Brasil. Privat: Thailand, Kambodsja, Vietnam. Drar i Mai og er vel omtrent ikke hjemme før en gang i August, med et par unntak. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Etter påske -> drar 4-5mnd utenlands både jobb og privat kontinuerlig. Jobb: Thailand, Nederland, Sørlige Afrika, Tyskland og Brasil. Privat: Thailand, Kambodsja, Vietnam. Drar i Mai og er vel omtrent ikke hjemme før en gang i August, med et par unntak. Høres spennende ut, lykke til Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Helg, og Porcupine Tree i høgtalarararanananane. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 90-tallsmusikk og tanken på alt jeg skal lage meg av mat og drikke når jeg bare får penger på torsdag. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Etter påske -> drar 4-5mnd utenlands både jobb og privat kontinuerlig. Jobb: Thailand, Nederland, Sørlige Afrika, Tyskland og Brasil. Privat: Thailand, Kambodsja, Vietnam. Drar i Mai og er vel omtrent ikke hjemme før en gang i August, med et par unntak. Jeg hater deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå