Pungrotta Crash Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Tråder som dette gjør meg glad. FITTE-TELEFON SOM IKKE VIL KOBLE SEG PÅ MACEN (HTC Desire SELVFØLGELIG...) Hvordan får du endret navnet på linken hvis du skjønner hva jeg mener? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Hvordan får du endret navnet på linken hvis du skjønner hva jeg mener? Klikk på den lille knappen med bildet av en lenke og et plusstegn. Den heter "Sett inn lenke" Endret 8. april 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) FREDAG IDAG!!! (trykk på bildet) endelig etter en hard tentamen-uke Endret 8. april 2011 av Tsjuden Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 I dag har bare vært den beste dagen på lenge. +15 grader, utepils og vi begynte med whiskey'en tidlig på kontoret. Fikk en gratistur til Amsterdam i Juni. Blir stas. Dvd'ene kom i posten. Ingen problemer på jobben, kun hyggelige folk. Var det noe mer? Ja forresten, jeg skal på pokerlag i morgen. Det blir også stas. Lever på en positivitetsbølge. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Evig nostalgi Endret 8. april 2011 av Vowels 2 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Endeleg er gynternett tilbake! Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) At du som har rusten bil klarer å kjøre en ny audi? Jeg hadde trodd det. Ehm.. Trur ikke du skjønte helt hva jeg mente. Eller så liker du bare å skrive dritt på trass. Endret 8. april 2011 av Thewiz 3 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Gynternett?? Kallar internett for gynternett. J4F Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Nynorsk. Det gjør meg glad. 3 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 KURT VILE gjør meg glad Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Nynorsk. Det gjør meg glad. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Nynorsk. Det gjør meg glad. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Nynorsk. Det gjør meg glad. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Nynorsk. Det gjør meg glad. Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Nynorsk er noe jeg synes er vakkert, og når jeg leser nynorske tekster blir jeg glad inni meg. Det bare vekker flere følelser enn bokmål. Min mening. Og til dere som er enige: Endret 8. april 2011 av Isilme Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Er det no eg skal gå over til å bruke nynorsk på forum òg? Har alltid hatt nynorsk som hovudmål, men brukar stort sett bokmål på nettet (litt for variasjonen si skuld, eigentleg). Bloggen er eit heiderleg unnatak Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Er det no eg skal gå over til å bruke nynorsk på forum òg? Jaaaaaaaaaaaa! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Nynorsk. Det gjør meg glad. Meg og. Bli med i tråden min! Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Er det no eg skal gå over til å bruke nynorsk på forum òg? Jaaaaaaaaaaaa! Okeiokeiokei, frå no av blir det i alle fall nynorsk her inne! Meen, leggjetid no. Deilig å ha ein å dele seng med, sjølv om det berre er på låna tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå