Mchansern Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 On topic, det gjør meg svært glad at jeg snart skal ut å fly igjen. Abstinensene har såvidt begynt å melde seg, suget etter lufthavnen er endeløst og rusen av å sette seg i et fly er fantastisk. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Yay, fikk svar på en email jeg sendte i går. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Kundeservice som svarer fort! Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) :D Tok bare 1 dag før jeg fikk den og Endret 5. april 2011 av handerrre Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Utrolig fint nordlys ute! Forstår godt hvorfor det var så sterkt forbundet med overtro, for det er virkelig magisk! Verden er fantastisk! 3 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Utrolig fint nordlys ute! Forstår godt hvorfor det var så sterkt forbundet med overtro, for det er virkelig magisk! Verden er fantastisk! Alltid hatt lyst til å se nordlys! Er på bucket listen min. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Skjønner ikke hvordan folk går glipp av Nordlys. Jeg har sett Nordlys 2 ganger... Ta deg en tur ut av byen eller bo utenfor byen så ser du det når det dukker opp. Bor forøvrig på Vestlandet, og har alltid bodd her. Utrolig fint nordlys ute! Forstår godt hvorfor det var så sterkt forbundet med overtro, for det er virkelig magisk! Verden er fantastisk! Nordlys er herlig. Endret 6. april 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Det har vært dårlig med nordlys på vestlandet i det siste synes jeg. Kan ikke huske å ha sett det de siste to årene, om ikke lengre. Er det noen steder jeg kan se nordlysvarsel for vestlandet? 1 Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg mener jeg så noe nordlys da vinteren var på sitt kaldeste her. Men jeg bor rimelig langt nordvest da... Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Skjønner ikke hvordan folk går glipp av Nordlys. Jeg har sett Nordlys 2 ganger... Ta deg en tur ut av byen eller bo utenfor byen så ser du det når det dukker opp. Bor forøvrig på Vestlandet, og har alltid bodd her. Bor på vestlandet, men har aldri sett nordlys. Hvor på vestlandet kam man se det? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Eg bur ganske langt sør på vestlandet, og har sett nordlys ein gang i mitt liv. Nå i vinter var det faktisk nordlys her, men då var det så klart overskya. Endret 6. april 2011 av Alliha Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Regnet ! Det fjerner snøen og gir oss sakte men sikkert sommer Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Her i Bergen er regnet bare en konstant...ting. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Bergenschmergen! Her i Trønderlag kom det 2 meter med snø for 2 uker siden som vi absolutt ikke hadde bruk for. Så nå blir det godt med sommer Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Jammen mange her som bor på Vestlandet må jeg si. Skremmende mange. Det gjør meg litt glad. Endret 6. april 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg reiser til USA om 1 time og 30 minutter! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Hvorfor er du glad for å reise til USA? Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 fridag, bra vær og herlig skiføre i bakken gjør meg glad Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Gikk en tur ute, og fy søren så deilig det er. Bare kjenne den kjølige lufta i ansiktet, samtidig som sola skinner svakt. Gleder meg så sykt til sommerferien, når jeg skal på hytta. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Hvorfor er du glad for å reise til USA? Dust. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå