Pubé Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 http://open.spotify.com/user/mrluvpie/playlist/0NvTPVcvnThELA6gmWMy12 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 For en effektiv måte å reklamere for bloggen din på. Det var vel åpenbart at linken var til et bilde/nærmere forklaring av skoene? Jeg har ikke så innmari mange steder å legge ut det, så hvis du synes det er forferdelig å havne innpå folks blogger burde du kanskje tenkt deg litt om (på samme måte som du er selektiv når det gjelder linkene i signaturene til folk). Du kunne ha linket direkte til bildet. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 For en effektiv måte å reklamere for bloggen din på. Det var vel åpenbart at linken var til et bilde/nærmere forklaring av skoene? Jeg har ikke så innmari mange steder å legge ut det, så hvis du synes det er forferdelig å havne innpå folks blogger burde du kanskje tenkt deg litt om (på samme måte som du er selektiv når det gjelder linkene i signaturene til folk). Du kunne ha linket direkte til bildet. Sant, men er det virkelig så farlig? I linken ligger både bildet og teksten som omhandler skoene. Jeg syntes ikke selve infoen om skoene hadde så mye her inne å gjøre, samtidig som jeg ga dere mulighet til å få vite mer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Er vel noe med at reklame til egne nettsider og lignende ikke er lov, ellerno. Er litt ulest på akkurat det emnet, da jeg ikke har noe lime inn. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Tja. Er ikke så mye finansielt i bildet, så det er strengt tatt lov. Men det er litt irriterende å lese innlegg som opplagt referer til at du skal lese i bloggen til forfatteren. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Vel, nå har man jo lov til å ha linker til bloggene sine i signaturen, og hvis jeg hadde linka til feks Bianco sine nettsider (hvis skoene var kjøpt der) hadde ingen reagert,men Bianco hadde hatt glede av den reklamen fordi jeg linka dit. Siden skoene er kjøpt secondhand og dermed ikke ligger ute på noen nettbutikk eller i noens kolleksjon, så linket jeg til blogginnlegget for å få med litt informasjon om skoene uten så mye styr. Bloggen min er uten reklame for andre nettsteder, jeg selger ingenting der, tjener ingenting på besøkende, og ser derfor på det som ren informasjon uten baktanker. Jeg kunne like gjerne laget en wikipediaartikkel, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg synes at det er helt greit å linke til blogger i signatur. Det er egentlig greit å referere til bloggen sin også, men jeg hever brynene mine om det blir litt for opplagt, uten at jeg anklager deg. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Men det er litt irriterende å lese innlegg som opplagt referer til at du skal lese i bloggen til forfatteren. Jeg linket direkte til det aktuelle innlegget, og ikke selve bloggen. Man trenger ikke å lese bloggen om man ikke vil, og siden man i første omgang ville lese om/se skoene er det vel ingen grunn til å klage på at man havner på en side som forteller om nettopp det, og ingenting annet? EDIT: Ok, my bad, på de to siste linjene står det visst noe om hvilket rom bildene er tatt på. Det er jo ikke helt on topic. Nevertheless, så er dette OT-baren. Det er gøy å kunne snuble over blogger/videoer/nettsider/spill/hva som helst. Men jeg kan være klarere på det heretter hvis jeg linker til bloggen min... Endret 5. april 2011 av cricket Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Mamma gjorde meg nettopp veldig glad. Det er så deilig å vite at man har støtte fra sin familie om man trenger det. Spesielt når man har forventet det motsatte i flere måneder. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg fikk tilbake matteprøva i dag. sekser!!! Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Komplett gjør meg glad. Fikk kabinettet, RAMen og GPUen idag - resten om ikke så alt for lenge. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Mamma gjorde meg nettopp veldig glad. Det er så deilig å vite at man har støtte fra sin familie om man trenger det. Spesielt når man har forventet det motsatte i flere måneder. Så koselig Er utrolig deilig å få støtte fra familie Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 The Office. "Yes. It is true. I, Michael Scott, am signing up with an online dating service. Thousands of people have done it, and I am going to do it. I need a username, and... I have a great one. "Little Kid Lover". That way people will know exactly where my priorities are at." 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 The Office. Michael Scott er genial, og Dwight Schrute er helten min. Har du sett UK versjonen? Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Har du sett UK versjonen? Alle sesongene ligger i postkassa iløpet av uka, så jeg skal somle meg til å se den så fort som mulig! Lenke til kommentar
;_; Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg fikk tilbake matteprøva i dag. sekser!!! Samme her! 99 % Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg fikk tilbake matteprøva i dag. sekser!!! Samme her! 99 % gratz! det 6-tallet er deilig Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Har du sett UK versjonen? Alle sesongene ligger i postkassa iløpet av uka, så jeg skal somle meg til å se den så fort som mulig! Ikke ille. Ricky Gervais er genial, selv om humoren i UK versjonen er noget særere enn US. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Har du sett UK versjonen? Alle sesongene ligger i postkassa iløpet av uka, så jeg skal somle meg til å se den så fort som mulig! Ikke ille. Ricky Gervais er genial, selv om humoren i UK versjonen er noget særere enn US. The Office er genialt ja, jeg liker UK like godt som US. Humoren er litt forskjellig i seriene som du påpekte. Ricky Gervais er min favoritt standup-komiker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå